Rolf

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Rolf, önskar er båda Bon Voyage och en trevlig tid i Thailand :thumbsup:

Önskar dig också en härlig vistelse i Thailand, men glöm inte för sjuttsiken att hålla tummarna för gnaget i hockeyslutspelet ;)

Här vaknar man upp till en massa varma omtankar, så vii jag ha det varje morgon :)
Tack snälla ni. Denna resa ska bli väldigt spännande, då vi hoppas att undanröja de sista frågetecknen innför kommande husköp.
Sticker väl iväg till ARN vid 10-11 tiden och är framme i morgon bitti 06,??.
Fara iväg till kåken packa upp och sen iväg till Rayong för att skaffa en Internetuppkoppling. Funkar det bra så kan jag ju se elitserien där nere och frugan får väl kolla såpan 30gr :D
Ha det nu så bra själva så hörs vi.
Frugan hälsar och tackar :wai:

Ha det nu så gott, och glöm inte att rapportera till oss andra.

"Rolf " sa:
Här vaknar man upp till en massa varma omtankar, så vii jag ha det varje morgon :)
Tack snälla ni. Denna resa ska bli väldigt spännande, då vi hoppas att undanröja de sista frågetecknen innför kommande husköp.
Sticker väl iväg till ARN vid 10-11 tiden och är framme i morgon bitti 06,??.
Fara iväg till kåken packa upp och sen iväg till Rayong för att skaffa en Internetuppkoppling. Funkar det bra så kan jag ju se elitserien där nere och frugan får väl kolla såpan 30gr :D
Ha det nu så bra själva så hörs vi.
Frugan hälsar och tackar :wai:

Bara frugan som kollar på 30 grader, tvivlar på det. ;) Hoppas att allt löser sig med hus nu. Flyg försiktigt!

Rolf hoppas du o frugan får en trevlig resa nu o glöm inte o fota du vet ju att det e bara att ladda upp me tapatalk :)

micke

Tack allihopa, nu stänger vi butiken på ett tag :D :D Mot ARN
Ha det så bra :thumbsup:

"andrejsdenruskige " sa:
Vad onödigt att lämna oss i Sverige.
Tycker att du kunde bjuda oss på biljetter så att vi också kan ha roligt.
Det är så dags att komma med det nu :) Finns plats för många till. Men ni är med i mitt hjärta.
Fan va sliskigt det blev men det är ju semester :D

Ska ta oss en tur in till Rayong och handla lite mat och fylla på internet kontot idag.
Ska se om jag lyckas hitta AEON atm'en också.
Det ser ut att bli en trevlig dag redan 30gr :)
Ska ta lite kort så ni kan få se hur jävligt man kan ha det :D
Vi hörs senare

Ja du svettas säkert som en gris i hettan. Måste vara ett vansinnigt lidande hela tiden. Jag lider med dig skall du veta. ;) ;) ;)

"legolas " sa:
Har kollat ett par trådar nu, och jag kanske är helt fel ute här. Men visst verkar det väl som det är speciellt 2st goa gubbar som inte riktigt drar jämnt.

Samma visa i tråd efter tråd. jag vill inte ta någons parti för det är inte min fejd. Men varför kan ni inte samsas? Om nu den ene tycker att den andra är en jääkla stolle, ett rektigt stolpskott, en flane, en idiot, en dingelist, är Dtong dtong, inte den skarpaste kniven i lådan, inte har alla skruvar på rätt ställe o.s.v.

kan man då inte försöka att överse med det då, och koncentrera sig på annat...
Jag bifogar härmed en länk för Er två krigande kombatanter, där ni kan publicera här i denna tråd resultatet. Den som blir äldst innan han skall dö, han vinner hela skiten, och får skryt-rätt här på forumet under 1 timmes tid....

http://media.nmfn.com/tnetwork/lifespan

Om ni inte vet hur man förvandlar metricsystemet till de mesiga amerikanska enheter feet och inches, så kolla denna länken:

http://onlineconversion.com/length_common.htm

Den som blir äldst då, den vinner , och Er fejd avslutas därmed med detta. Glöm nu inte att göra ett inlägg här med resultatet...

legolas

Eller helt enkelt låta bli att alltid lägga sig i allt som man inte har att göra med ? 8)

Inte för att det rör mig, men som forumvärd måste jag bara fråga mig vad 2:a världskriget och nazisterna har med Rolfs resa till Thailand att göra. Nog har det blivit lite väl :offtopic: här nu!! :police: :police: :police:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp