Är änkling sedan knappt ett år och har lite ångest över att vara ensam på semestern i sommar. Har alltid gillat tjejer från sydostasien. Skapade för ett par dagar sedan konto på filipinocupid och trulyasian, och fick kontakt med en tjej som var trevlig, med humor, verkade smart och snygg
. Berättade min story och då tyckte hon att jag skulle åka till Cebu för att besöka henne. Tänkte då varför inte? Har ändå inget att göra, skulle lika väl kunna köpa en resa och dejta. Borde väl inte ha något att förlora, eller?
Men hur stora risker är det med att träffa tjejer som man chattat med i Sverige? Jag menar man kan ju skypa för att säkerställa att hon är den som hon ger sig ut för. Men kan man t.ex. råka ut för hennes mindre trevliga familj? Hur vanligt är det att man råkar illa ut efter kontakt via dejtingsajter? Finns det något speciellt man bör se upp med?
Är mest intresserad av filippinerna, då jag gillar tjejerna och de pratar ju bra engelska.
Men hur stora risker är det med att träffa tjejer som man chattat med i Sverige? Jag menar man kan ju skypa för att säkerställa att hon är den som hon ger sig ut för. Men kan man t.ex. råka ut för hennes mindre trevliga familj? Hur vanligt är det att man råkar illa ut efter kontakt via dejtingsajter? Finns det något speciellt man bör se upp med?
Är mest intresserad av filippinerna, då jag gillar tjejerna och de pratar ju bra engelska.
Meeeen.. Räkna med att det kommer att kosta dig alla dina pengar om hon är lycksökare via dating saiter..