Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hega i Sverige, här brukar jag använda Colgate munskölj, det luktar inte så länge men gör rent så jag slipper små finnarNär man var yngre så använde man gärna Tabak eller Brut, nu när man är lite äldre så är det Hugo Boss som gäller!
Vilken är din favorit?
Ja vi finnar kan jävlas med er alla!Hega i Sverige, här brukar jag använda Colgate munskölj, det luktar inte så länge men gör rent så jag slipper små finnar![]()

Inte jag heller, dricker inte gin.Använder inte rakvatten.
De hade jag! Snygg.Plåta din flaska i badrumsskåpet!Hugo Boss i fältflaska
Börjar ta slut. Tur att det bara är två veckor kvar till man ska ut och resa så man kan fylla på med lite taxfreeDe hade jag! Snygg.Plåta din flaska i badrumsskåpet!
Det är "vatten från toaletten" (eau de toilette).Ta(dig där)bac hade min pappa. Luktade vedervärdigt vill jag minnas. Själv använder jag fjollvatten från Rusta. 50 spänn tror jag den kostade, och jag är nöjd med att lukta lite lätt bärigt. Tycker inte om vulgära lukter som mysk och ceder.
Jasså, hyrbilar får va med på detta forum?Luktar gott gör ni, å sen då?
Jag har visat min fula nuna.luktar skit men kör schysst bil
Hur ser ni andra stofiler ut?
Å PanPan vi vet hur du ser ut![]()

Fråga moderatorJasså, hyrbilar får va med på detta forum?![]()
![]()
![]()
Han har säkert synpunkter Bra valJag har helskägg..men jag ansar halsen emellanåt.
Och då använder jag någon av dessa om jag ska lukta lite gott
![]()
![]()
![]()
Jag är så gammal att jag räknar mig själv som historia.Bra valkan av många anses som historia. Men så luktar dom inte så gott heller
![]()