Premium Mobiltelefoner

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Min e på manuelt läge cameran inställd på 15,9 mp 16,9
M
Nästa e 20 mp 4,3
Ok, så bara 15.9 med 16.9.
4.3 vill man ju inte ha så vaffö har dom gjort på detta viset.
Har 13 16.9 i min s4
Fast nu är ju inte px hela kameran men objektiven skiljer nog inte mycket.
Är väl nokia som har carl weiz å 40.5 mp.

"BaBoo " sa:
Jag har en iPhone 5s som jag e nöjd med, frugan har samma men idag sa hon att hon skall byta till iPhone 6+,lite för stort för mig men skall bli intressant att se hur pass bra den är.
Så länge du inte stoppar den i byxfickan funkar den nog, är ju perfekt för en dummie.

Nä ta mig tusan det e samma här glimten, 4.3 som gäller vid 13 och 9.6 vid 16.9 som jag kör.
Måste klämma på z1c å jämföra.

"bson " sa:
Så länge du inte stoppar den i byxfickan funkar den nog, är ju perfekt för en dummie.

Nja e väl hiphopungdomarna som stoppar phonen i brallan.

Själv köpte jag en "bok" i skinn från apple´s hemsida (drygt en 5-hundring) som jag har hållare före iPhone 5s och plats för ett antal kort + körkort.. jävligt fin.. :)

"BaBoo " sa:
Jag har en iPhone 5s som jag e nöjd med, frugan har samma men idag sa hon att hon skall byta till iPhone 6+,lite för stort för mig men skall bli intressant att se hur pass bra den är.
Samsung copy
emoji22.png
ena polaren har en sådan o den har lagt ner en 3-4 ggr redan o ser ut som en Samsung

Han blev skit sur när jag såg den första gången o undra om han hade slagit sig o köpt en Samsung
emoji12.png
emoji12.png
emoji12.png

"BaBoo " sa:
Nja e väl hiphopungdomarna som stoppar phonen i brallan.

Själv köpte jag en "bok" i skinn från apple´s hemsida (drygt en 5-hundring) som jag har hållare före iPhone 5s och plats för ett antal kort + körkort.. jävligt fin.. :)
Fattar inte folk som har mobilen i en bok, dessutom med massa kort å skit i. Klumpigt värre. Tunt silicon skal och repskydd på displayen är max vad som kommer på min lur. Korten har jag i plånkan.

"bson " sa:
Fattar inte folk som har mobilen i en bok, dessutom med massa kort å skit i. Klumpigt värre. Tunt silicon skal och repskydd på displayen är max vad som kommer på min lur. Korten har jag i plånkan.

Som en plånbok ungefär. Jag tycker det fungerar klockrent, allt i ett :)

"glimten66 " sa:
Samsung copy
emoji22.png
ena polaren har en sådan o den har lagt ner en 3-4 ggr redan o ser ut som en Samsung

Han blev skit sur när jag såg den första gången o undra om han hade slagit sig o köpt en Samsung
emoji12.png
emoji12.png
emoji12.png

Är nöjd med iPhone, haft iPhone 5s nu och tidigare i Phone 4. Kommer inte gå tillbaks till annat (om inte nåt riktigt jävligt händer med iPhone förstås) :)

"bson " sa:
Hur snabbt drar den ur en laddning?
Min s4 max en halv dag med nytt batteri :(
Jag klarar mig en dag som det e nu me gps o andra appar som går

Men kan nog få dwn o hålla två dar annars finns en skön inställning där du kan släcka ner en massa.funktioner när skärmen släcks
emoji4.png
emoji4.png
emoji4.png

"BaBoo " sa:
Som en plånbok ungefär. Jag tycker det fungerar klockrent, allt i ett :)
Alla e olika men vem fn vill hålla plånkan mot örat när man ringer.
Bara opraktiskt med allt i ett.
Fast du kanske inte har nåt mer än din lilla iphone i plånkan..

"glimten66 " sa:
Jag klarar mig en dag som det e nu me gps o andra appar som går

Men kan nog få dwn o hålla två dar annars finns en skön inställning där du kan släcka ner en massa.funktioner när skärmen släcks
emoji4.png
emoji4.png
emoji4.png
Betydligt bättre då, bara ladda en gång om dan e ett stort lyft.

"bson " sa:
Alla e olika men vem fn vill hålla plånkan mot örat när man ringer.
Bara opraktiskt med allt i ett.
Fast du kanske inte har nåt mer än din lilla iphone i plånkan..

Har ett par kort plus körkort där... men lite opraktiskt är det nog kanske, men funkar för mig :)
Och vet i fan om man kan säga att iPhone 5 e så liten , största laget för mig :)

Frugan kom faktiskt hem nu med en iPhone 6 Plus.
För stor enligt mig men tydligen så fantastiskt bra enligt frugan :)

Jag kollar inte film på telefonen som frugan gör så kanske passar henne bättre än mig med dessa megatelefoner :)

"BaBoo " sa:
Frugan kom faktiskt hem nu med en iPhone 6 Plus.
För stor enligt mig men tydligen så fantastiskt bra enligt frugan :)

Jag kollar inte film på telefonen som frugan gör så kanske passar henne bättre än mig med dessa megatelefoner :)

Frun kör också med 6+.
Själv hade jag kunnat tänka mig en 6:a, fast jag har inget behov av att byta ännu då jag sitter med både 5s och en 4s.

"bson " sa:
Hur snabbt drar den ur en laddning?
Min s4 max en halv dag med nytt batteri :(
Min klara i varje fall en dag, men beror ju lite på vad man gör.

Fick mycket bättre livslängd efter jag laddat ner appen Clean master, en synk app som laddar upp foton till Google Drive suger mycket för mig!

"Janne " sa:
Min klara i varje fall en dag, men beror ju lite på vad man gör.

Fick mycket bättre livslängd efter jag laddat ner appen Clean master, en synk app som laddar upp foton till Google Drive suger mycket för mig!
Jag synkar.inte på dagarna utan passar på o synka när.batteriet laddas för annars.dra.det mycke
emoji22.png
emoji22.png

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp