"Off Topic" - tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Eftersom vi är ett gäng (inkl trådskaparen) som har svårt att hålla oss "On Topic" ibland så tänkte jag att varför inte skapa en ny tråd för detta ändamål. Här kan vi ju ohämmat vika av från kursen och moderatorerna kan flytta inlägg hit. Kör på gott folk!! ;D 8)

Jag är ganska övertygad om att dom flesta slutar pga att dom har fått andra intressen, så är det bara och det är helt acceptabelt naturligtvis. En del tycker nog att forumlivet är roligt ett tag och sedan tröttnar man.

Vi är ju alla olika (och tack o lov för det). En del är känsligare än andra, en del ger mer än gärna kritik men har svårt att ta till sig när han/hon själv blir kritiserad. Sen finns det dom som mest är ute för att mucka gräl och jäklas i största allmänhet.

Och lego har helt rätt i att jag har svårt att se att här finns ett "ryggdunkargäng". Vissa kommer bättre överens än andra till skillnad från dom som gillar att gnabbas och tjöta. Och visst blir nya aktiva välkomnade med öppna armar, det är ju skitskoj om någon vill komma med i gänget.

En sak är 100 % säker: ALLA ÄR VÄLKOMNA!! :) :wai:

Ja, det går i vågor.
Ibland läser man inte ens och ibland skriver man.
För min del så finns det inte så mycket att skriva. Mitt liv är väl inte direkt intressant för tillfället.
Oftast skriver jag när jag är trött och less på jobbet, vilket kan spegla mina inlägg.
Andra gånger skriver jag för att jag har en annan åsikt än de flesta andra i en tråd.
Ibland skriver ja även för att det känns som en skyldighet att försöka bidraga till forumet, vilket jag gör just nu.

Intressant fundering. Man saknar helt klart de som varit aktiva och plötsligt bara tystnar. Jag hoppas innerligt att det inte beror på att de känt sig illa behandlade. På nätet är det ofta så att man kanske tar i lite mer än vad som man skulle gjort ansikte mot ansikte med en människa. Det är något som man måste kunna ta. Förhoppningsvis är det bara så att de kanske har fullt upp med vardagens bekymmer och återkommer när det gives möjlighet till "forumtjöt" igen.

/Anubaan

Det har ju hänt en gång tidigare men då hoppade det igång efter ett tag. >:Så lite tålamod så får vi se

Hoppas du har rätt där, jag ska som vanligt se Bonde söker fru, så efter det så kanske forumet är på gång igen. :)

Jag har mailat feler till Webbhotellet så får vi se, om dom är vakna fick et ärende nummer, vi går ju i väntans tider :D

Nu har vi fått en ny annonsör Halebopp samma töntiga reklam som i tv.
Undrar hur det går för dom :)

Hörrdu regolas, derPanzerHerring är här, fullt bestyckad. Fattar inte varför inte varför folk är så fixerade vid att köpa hus i Thailand. Om det inte finns nån verksamhet vid sidan av så kan man ju lika gärna lägga lägga sig ner och självdö.Själv har jag stora problem med miullvadar. Dom är dubbelt så stora som europeiska och äter fyra ggr. mer. Några tips? Hyndorna nedkom för övrigt med totalt 17 valpar för tre dar sen. Nu har vi totalt 24 st. hundar eller liknande.

Då är snart min lediga fredag slut, hade jag varit på jobbet hade den slutat 12.45.
Men det känns bra nu, jag har hunnit tvätta, diska, handla och även vart på bolaget och köpt bl.a glögg. :)

"Kycklingen " sa:
Då är snart min lediga fredag slut, hade jag varit på jobbet hade den slutat 12.45.
Men det känns bra nu, jag har hunnit tvätta, diska, handla och även vart på bolaget och köpt bl.a glögg. :)
Morgonrock fotbad och en rykande med russin :D

"Kycklingen " sa:
Det låter lockande, men jag väntar några timmar till. :)
Passa på medans det är lugnt, sen vet man aldrig hur det blir.
Det måste väl bli bra, bara att säga, middagen står i kylen, stekpannan står på spisen
och här är jag :laugh:

"Rolf " sa:
Passa på medans det är lugnt, sen vet man aldrig hur det blir.
Det måste väl bli bra, bara att säga, middagen står i kylen, stekpannan står på spisen
och här är jag :laugh:

Jag håller på att förbereda middagen nu, bara att värma senare. :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp