Nicknamn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Varför har ni valt dom "nick" som ni har?

Själv älskar jag kyckling, kan äta kyckling alla dagar i veckan om det vore så.
Om man varierar tillagningssättet, grillat, kokt, stekt, olika kryddor m.m.

För min del är det väldigt fantasilöst. Berra från Lund = Berralund. Man kunde ju ha varit lite fyndigare, men så blev det. :)

Var frilansande webdesigner innan och kallade företaget Insayt=in sayt(site) och lite underfundigt (insikt) 8)

Mvh Peter

Oj, jag har haft detta alias på internet i 15 år tror jag.
(uttalas Smack eller Smacken)

Kommer nog till viss del från att jag jobbar med Mac-datorer och till viss del ursprungligen från dataspel.
Skjuter man på någon låter det "SMACK" när man träffar.

Långsökt.............jag vet..

Jag valde Bond helt utan större eftertanke. Ville bara vara anonym och hitta på ett nick jag själv kunde komma ihåg ::)

:wai:

Mitt"nickname"kommer ifrån exet, hennes var(Muk), så jag skulle lägga till"tee", men gjorde ett felaktigt tangentryck och fick med"w", så alltihopa blev"Muktwee".
Skulle gärna vilja byta till något annat alias, typ det jag använder nu el. till (BeJo).
Som syftar på min frusnamn"Jongrak".

BerraMuk

:wai:

Ja! som ni säkert märkt så har jag bytt"gamla"nickname från Muktwee, till Jo-Be och det känns klart bättre och en kan leka med namnet... ;D :D ;D

Jo-Be"fresh"

"legolas " sa:
Förresten Jo-be heter din brorsa You are???

Legolas!

Vilken utav de 2 jag har, mellan eller äldsta?
Mellan bror skulle det kunna bli: Ro-Me el. Me-Ro
Storebror skulle bli: Bi-Ke el. Ke-Bi

Syrran é singel och äldst i skaran av slynglar...

Jo-Be"screwed"

Jättetråkigt här.. Skulle välja hotmail adress mitten -90 och surfade ifrån en DEC Wax-station dock så var Wax upptaget så det bidde Wwax.

Arnold Layne är låt med Pink Floyd ..... och den personen i låten och jag delar samma intresse , vi är nämligen transvestiter som smyger omkring i natten och korpar damunderkläder från tvättlinorna.
Därför har jag nicknamnet Arnold Layne :D

Har alltid älskat Gaston som person och namn. Har haft katter och fiskar och hamstrar som fått namnet Gaston.

Tyvärr satt mitt ex stopp för att sonen skulle få namnet gazton... Dock fick jag in ett "Z" i hans namn Izak

gaston.webp

"Gazton " sa:
Har alltid älskat Gaston som person och namn. Har haft katter och fiskar och hamstrar som fått namnet Gaston.

Tyvärr satt mitt ex stopp för att sonen skulle få namnet gazton... Dock fick jag in ett "Z" i hans namn Izak

Har du och den tecknade Gaston samma personlighet hehehe? ;D

"Berralund " sa:
Har du och den tecknade Gaston samma personlighet hehehe? ;D

Ja faktiskt Berra.. Lite klumpig, lite burdus, säger fel saker vid fel tillfälle, samt lite "Looser" .. det är nog fan mig i ett nötskal. :D

"Gazton " sa:
Ja faktiskt Berra.. Lite klumpig, lite burdus, säger fel saker vid fel tillfälle, samt lite "Looser" .. det är nog fan mig i ett nötskal. :D

Nu skall du inte vara så hård mot dig själv. Det är inte så illa, det har du bevisat här Gaz! :wai:

Angående mitt så kan vi ha en liten frågetävling. Jag sökte här och på andra sidor efter ett ord på thai som kan översättas till mitt svenska efternamn. I ärlighetens namn så vet jag inte om jag hittade rätt ord, och jag har inte velat fråga eftersom jag ville vara anonym.
Men bland er känns det helt ok, och om nu någon kan ge mig den svenska översättningen på Gae, får vi se om jag har rätt.
Annars vill jag byta mitt nick... :-[

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
45
Visningar
13 K
Anonymius
A

Tillbaka