A
Anonym
Gäst
Mankheao kan man äta rå, som morötter. Finns både röd och vit. Bättre än friterad skit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
55555555Ni stackars fettskrämda stackare![]()
"YOU ONLY DIE ONCE"Ni stackars fettskrämda stackare![]()
Helt rätt men även fett. Har man problem med övervikt måste man hålla koll på det mesta även om man måste unna sig något extra ibland. En sådan apparat är mycket intressant.Det är socker och kolhydrater man skall hålla koll på.
Då ser man fram emot en rapport om resultatet lite senare.Hämtat ut min nu. Nu får frugan ta över![]()
Du får mer än gärna skriva här om hur din fru tycker om den, själv är jag sugen på att skicka efter en men är lite rädd att det är nyhetens behag. Ungefär som bakmaskiner som var poppis för ett antal år sedan. Hmm, kanske dags att ta fram den från källarenHämtat ut min nu. Nu får frugan ta över![]()
Det är socker och kolhydrater man skall hålla koll på.
Helt rätt men även fett. Har man problem med övervikt måste man hålla koll på det mesta även om man måste unna sig något extra ibland. En sådan apparat är mycket intressant.
Fördelen är ju att det inte blir oljigt och maskinen var torr och ren efter tillagningen, bara torka vi med ett papper.45min var lite långsamt, nä här får det vara friterat i olja eller inte alls.