Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Min fd bodde i Wang sa mo - närmaste stad=Ban heter Ban Kham yang (eller liknande). Tycker Udon thani är en skaplig stad men långt ifrån det utbud Pattaya har.
Nästa vända blir med en kompis som bara vill koppla av och ta det lugnt, ska bli trevligt, bara lata sig o inte stressa omkring som en skållad råtta.
Min fd bodde i Wang sa mo - närmaste stad=Ban heter Ban Kham yang (eller liknande). Tycker Udon thani är en skaplig stad men långt ifrån det utbud Pattaya har.
Nästa vända blir med en kompis som bara vill koppla av och ta det lugnt, ska bli trevligt, bara lata sig o inte stressa omkring som en skållad råtta.
När det gäller drickat så stämmer det inte in på mig, visst blir det fester, under fyra år när jag bott i Issan så har jag varit på nattklubb en (1) gång, sen så är det begravningar, bröllopp, andra cermonier, tillställningar, numera så brukar jag inte stanna någon längre tid på dessa, säg en timma.
Tycker nog jag har funnit mig tillrätta ganska väl, sen så är det så, att jag har mer att göra i Thailand än i Sverige med tanke på att jag tar med mig arbetet.
En fördel med Thailand är att de oftast bara pratar thai - mycket s-it slipper vi tack vare det, vi enkla turister.
Söta namn på orterna utmed vägen till Udon...Minns att de har bra fisk-restauranger och hyfsade priser. Har bara passerat påväg till mitt x i Wang sa mo.
Såg ju fint ut, tyvärr är ju nästan alltid sängarna dåliga på billiga hotell, ibland för hård och ibland för mjuk! Har ni utsikt från hotellet över Mekong?
Kanske dra dit nästa gång, aldrig varit i östra Isaan!
Tack Berralund för att du delar med dig av dina bilder, det uppskattas.
Vad säger Erik o Anna om att vara i Thailand? Tycker dom om det eller tycker dom det är för varmt? Pratar dom Thai/svenskt eller klarar dom av att hålla isär språken?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.