Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Det är ju exotiskt med dessa rätter och det är ju valfritt att äta! Frugan är också suverän på att laga mat, så det finns alltid ett smarrigt alternativ. Tacka vet jag en mumsig Som Tam, dock utan phlaaraa!! 8)
Man skall inte vara rädd för att prova nya delikatesser, men det finns gränser. Jag föredrar nog kokta räkor framför de hoppande och hoppar över röten fisk.
När jag var i Australien så skippade jag larven men testade lite levande myror. Dom smakade citron, "kittlar dödsskönt i kistan"! 8)
Jag pratade med tjejen tidigare idag,då var hon och drog upp fisk ur någon flod.
2 hinkar fulla med fisk hade dom fått. Hon sa: Were going home now and make "gammal fisk" special food for you!Mmmm... vad hungrig man blir
Jag pratade med tjejen tidigare idag,då var hon och drog upp fisk ur någon flod.
2 hinkar fulla med fisk hade dom fått. Hon sa: Were going home now and make "gammal fisk" special food for you!Mmmm... vad hungrig man blir
Åter svårt att fatta eller läsa!!!!!!Detta var vad jag svarade på.
undrar vem som håller sig till fakta för jag har aldrig sett dig kolla fakta.
Att jag sen har ätit en hel del i isaan har du inte heller någon aning om.
Som vanligt tar du allting ur luften
Vänigast
SKITSTÖVEL
Det där va värt en karma satan i gatan va ja längtar till huset nu
vi har även en liknande men me mer pansar o breare o kortare svans någon som vet vilken de kan vara
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.