A
Anonym
Gäst
Kan vara intressant att se vilka löner medlemmarna här inne har. Flera av oss har ju en thai som vi ska stötta och få igång i Sverige utan bidrag, så vi måste ju ofta tjäna för två ett tag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Kycklingen " sa:Nope
Jag tar hand om ca 80% av hans lön också.
"Phonta " sa:Är familjen i Thailand gamla , halta eller lytta ??? Annars kan de väl försörja sig själva .. Hur gick det innan du fanns med i bilden Berra ... Blir inte så mycket över ???
Vet du vad du görjag anser naturligtvis att det är din ensak men jag kan inte förstå varför familjen i Thailnandet skall ha allmosor från Farang...
Blir så trött på deras tänk i detta bara ..
Ta det på rätt sätt , inget ont i detta , bara en tanke Berra![]()
"Phonta " sa:Är familjen i Thailand gamla , halta eller lytta ??? Annars kan de väl försörja sig själva .. Hur gick det innan du fanns med i bilden Berra ... Blir inte så mycket över ???
Vet du vad du görjag anser naturligtvis att det är din ensak men jag kan inte förstå varför familjen i Thailnandet skall ha allmosor från Farang...
Blir så trött på deras tänk i detta bara ..
Ta det på rätt sätt , inget ont i detta , bara en tanke Berra![]()

"Jonas " sa:Han som sponsrar dig då med andra ord![]()
"Berralund " sa:Jag tjänar tillräckligt för att dra runt en familj på 2 vuxna och 3 barn samt att skicka en slant till familjen i Thailand ibland. Men det blir nästan ingenting över. Förhoppningsvis får frugan ett jobb till hösten och då kan vi unna oss lite extra ibland.
"Jonas " sa:Ser att det ær många høgavlønade, lyckligt lottade era Thai kærringar![]()
"Jonas " sa:Ser att det ær många høgavlønade, lyckligt lottade era Thai kærringar![]()
som har hittat bra kvinnor som i de flesta fall sliter och står i själva. Jag har en bra pension som jag själv sett till att ordna...sen jobbar jag just nu med något som jag gillar...nästan fulltid..och vi "gamlingar" har ju förmånen att bara skatta 18 % på inkomst av tjänst...förutom att den "statliga" pensionen ju stiger. Och...visst skickas en slant ibland till mor och far i Thailand. För övrigt räcker min lön samt frugans till en dräglig tillvaro här i Sverige..2 vuxna,2barn.