Konserter, Live shows, Events i Thailand.

A

anonymous

Gäst
Carabao hade vi här i HH alldeles gratis för ca en mån sen, va gott tryck den kvällen men tycker själv att förbandet va mycke bättre.
Tro inte att ni har fått ett riktigt Carabao gratis i HH, några av medlemmarna i gruppen uppträder med utfyllnads artister för att hålla businesen i gång . Dom är inte så bra.

Jag har besökt flera konserter med Carabao och då har inträdet varit 1500-2500thb för ett bord för 4 gäster, alkohol och vatten ingick.... ;)

Riktiga uppträdanden med det stora bandet Carabao är ovanliga in Thailand och sker nästan numera bara i USA och i Europa.
Mitt senaste besök med Carabao var på Taawan Daeng i Korat, men Carabao ju äger kedjan Taawan Daeng som finns på de flesta städer i Thailand

Tro inte att ni har fått ett riktigt Carabao gratis i HH, några av medlemmarna i gruppen uppträder med utfyllnads artister för att hålla businesen i gång . Dom är inte så bra.

Jag har besökt flera konserter med Carabao och då har inträdet varit 1500-2500thb för ett bord för 4 gäster, alkohol och vatten ingick.... ;)

Riktiga uppträdanden med det stora bandet Carabao är ovanliga in Thailand och sker nästan numera bara i USA och i Europa.
Mitt senaste besök med Carabao var på Taawan Daeng i Korat, men Carabao ju äger kedjan Taawan Daeng som finns på de flesta städer i Thailand

Själv fattar jag inte varför "alla" faranger ska envisas med att gilla Carabao. Själv håller jag mig hellre med lite skön västerländsk stoner/hårdrock.

Är du säker på att Tawan Daeng ägs av Carabao, jag har hört annat?

/ SatanG

Själv fattar jag inte varför "alla" faranger ska envisas med att gilla Carabao. Själv håller jag mig hellre med lite skön västerländsk stoner/hårdrock.

Är du säker på att Tawan Daeng ägs av Carabao, jag har hört annat?

/ SatanG
Nä tycker som sagt att förbandet va mycke bättre men det va gott tryck på publiken med många fina flickor [emoji14] [emoji14]
Var ju på matmarknaden här som dom spelade och var nog uppåt 4000 pers den kvällen så fett skoj oavsett Carabaos kvalitet på musiken.

Nä tycker som sagt att förbandet va mycke bättre men det va gott tryck på publiken med många fina flickor [emoji14] [emoji14]
Var ju på matmarknaden här som dom spelade och var nog uppåt 4000 pers den kvällen så fett skoj oavsett Carabaos kvalitet på musiken.

Var det bra, det hade jag velat gått på, såg på deras officiella sida att dom var i Pattaya dagen innan men det missade jag.

June 6, Ram Indra Brewery
June 7, Brewery Pavel
June 8, stop
June 9, Tawandang Restaurant Pattaya Variety (East Pattaya)
June 10, Hua Hin Market Place
June 11, The market Ta lam, Rayong
June 12-20, stop - preparing and travel to Australia
June 17, MELBOURNE, Australia
June 18, SYDNEY, Australia
June 21, Ram Indra Beer Factory

Står att dom skall till USA till hösten och sen Norge och Stockholm skriver någon med.

Jepp å med tanke på priserna på mat och dryck känns det verkligen som gratis.
Välkommen till "dyra" Hua Hin [emoji28] [emoji28] [emoji6] [emoji6]
Frugan pratar mer och mer om HH...??
Vi får nog kolla upp det ordentligt nästa resa..
Nu vill hon testa bo närmare stan i alla fall..
Ute hos Leif är det fint som tusan men öde på kvällarna..
Dit kan man åka och bada dagtid om man vill ju...

Frugan pratar mer och mer om HH...??
Vi får nog kolla upp det ordentligt nästa resa..
Nu vill hon testa bo närmare stan i alla fall..
Ute hos Leif är det fint som tusan men öde på kvällarna..
Dit kan man åka och bada dagtid om man vill ju...
Soi 88 eller 94 är bäst att bo, där finns det riktiga centrum, inte turist centrum.

Kanske man skulle ta en tur och testa på HH livet, slipper ju åka norröver nu och har ju 3 veckor igen att fördriva, en sväng med bilen dit och se påstaden hade vart fint.
Hade dom bara haft riktig skola med så hade jag sett det som ett allvarligt alternativ.

Kanske man skulle ta en tur och testa på HH livet, slipper ju åka norröver nu och har ju 3 veckor igen att fördriva, en sväng med bilen dit och se påstaden hade vart fint.
Hade dom bara haft riktig skola med så hade jag sett det som ett allvarligt alternativ.
Just nu är det inte mycket att skryta med, ex stränderna är kass så här års.
Men vädret är skönt, gillar den här tiden när det är en bit under 30 på kvällarna.

Vad är förändrat med stränderna..??
Vi var ju där under Juli och det va OK tycker jag..
Regnsäsongen är tidig i år och gör att vattnet är högt för årstiden.
Stränderna här är bara fina vid lågvatten men då är dom å andra sidan riktigt bra.

Regnsäsongen är tidig i år och gör att vattnet är högt för årstiden.
Stränderna här är bara fina vid lågvatten men då är dom å andra sidan riktigt bra.
OK... Det regnade ju knappt någonting den Juli vi var nere..
Tror det var 1 dag av 3 veckor med regn..
Stränderna var helt ok tycker jag för att vara i bukten..
Vi får se till att åka ner nästa gång under vintertid istället för att jämföra.. :nod::nod:

Tillbaka
Topp