kolla här alla klimatskeptiker

Det jag menade var att när jag kollade på länken osopolar la in så kunde jag inte se något om ekonomi, företaget har god ekonomi skrev han men kanske bara var ett antagande, det du la in om tufft för föräldrarna jo så är det kanske men så är det för många inom underhållnings branschen
Det är inte många stiftelser som redovisar sin ekonomi. Expressen skriver så här: "Greta Thunbergs nystartade stiftelse ska främja klimatarbete genom donationer. Vid starten finns en miljon på kontor."
För mig är det god ekonomi.

Uhoooo...........drama queen :oops: ;):)
Det är möjligt men så jävla tröttsamt att få kritik för skitsaker från samma medlemmar så fort jag skriver men jag vet ju varför å du vet ju också varför
Det var någon (glömt vem) som retade sej på att jag ofta skriver 555
Nä fy faan, argumentera aldrig med dumma människor, de kommer att dra ner mej till sin nivå och sedan slå mej med erfarenhet

Det är möjligt men så jävla tröttsamt att få kritik för skitsaker från samma medlemmar så fort jag skriver men jag vet ju varför å du vet ju också varför
Nä fy faan, argumentera aldrig med dumma människor, de kommer att dra ner mej till sin nivå och sedan slå mej med erfarenhet
Nu ska vi vara snälla..trallala :love_transparent:

Det är inte många stiftelser som redovisar sin ekonomi. Expressen skriver så här: "Greta Thunbergs nystartade stiftelse ska främja klimatarbete genom donationer. Vid starten finns en miljon på kontor."
För mig är det god ekonomi.
Ja det är god ekonomi för mej också, men är inte stiftelser skattskyldiga då borde det ju synas? Annars faan ska jag starta en stiftelse å skattefuska 555
Nä nä stop stop jag skojade bara ( en vänsterpartist får väl inte skattefuska)

Ja det är god ekonomi för mej också, men är inte stiftelser skattskyldiga då borde det ju synas? Annars faan ska jag starta en stiftelse å skattefuska 555
Nej, ingen får skattefuska. Men alltför många gör det i alla fall. Och av de som blivit ertappade med det, och har en officiell partifärg, så är mitt absoluta intryck att de flesta tillhör S, V eller MP.

Sätter de allt på att mina bitcoin så kommer ekonomin se ännu bättre ut om ett par år!

Just sayin. Du kanske ska starta en fond o samla in näsdukar? ;)

images.jpeg-4.jpg

Senast ändrad:
Det har aldrig slagit dig att det beror på vad DU skriver här?

Tillbaka
Topp