Julbord i Udon Thani

stef@n

Forumveteran
The White Box i Udon Thani planerar att servera ett större julbord 24 December men de ska även finnas julmat där 23 och 25 för den som är intresserad. Jag var där förra året och jag tyckte det var mycket bra.
Finns intresse ring och prata med dem för jag tror att man måste förboka, 080 750 5592.

The White Box hade ett fantastisk god mat på julafton.

1.jpg
2.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg

Hade dom väl tur, Udon Thani var väl med på Gula listan med hårdare restriktioner än vad som syns på bilderna sen igår?
Pga nya covid-19 fall.
Udon Thani, Khon Kaen, Chaiaphum mflr.
The high surveillance zone (yellow) comprises 25 provinces - Saraburi, Samut Prakan, Suphan Buri, Nonthaburi, Pathum Thani, Uttaradit, Chachoengsao, Kamphaeng Phet, Phetchabun, Ayutthaya, Phuket, Phetchaburi, Nakhon Ratchasima, Prachin Buri, Krabi, Khon Kaen, Chai Nat, Udon Thani, Phichit, Nakhon Si Thammarat, Surat Thani, Prachuap Khiri Khan, Chaiyaphum, Nakhon Sawan and Ang Thong

Så jävla tråkigt att pepparkakorna skall kommenteras , O Även i ett annat forum ... Tråkigt...
Men...God Jul på er o Framförallt God fortsättning...

Så jävla tråkigt att pepparkakorna skall kommenteras , O Även i ett annat forum ... Tråkigt...
Men...God Jul på er o Framförallt God fortsättning...
Tror nog att @stef@n kan ta den kommentaren av undertecknad då jag tror han vet att jag inte är någon elak djävel...

Gillar Pepparkakor men ej gröna ägg...

/Enis

The White Box i Udon Thani planerar att servera ett större julbord 24 December men de ska även finnas julmat där 23 och 25 för den som är intresserad. Jag var där förra året och jag tyckte det var mycket bra.
Finns intresse ring och prata med dem för jag tror att man måste förboka, 080 750 5592.
Förlåt en dum fråga. "The White Box" är det en restaurang eller något annat typ förening?

Ser inga pepparkakor :reta:

Enis
Julmaten hos The White Box är den i särklass bästa och mesta jag ätit i Thailand, de visar ingen stor annonsbild med text som ska locka folk men som inte stämmer ( bland annat kallades potatisgratäng för jansson frestelse) och ingen mat tog slut vilket hände hos ett annat ställe jag åt julbord.
Ägaren Elfinn och de anställda kollade så att det fylldes på med mat hela tiden så servicen var mycket bra, de satt inte och söp med gästerna.

Jag var ju 100 % säker på att den frågan skulle komma upp :laugh_transparent: .
Jo det fanns både pepparkakor/hus på norskt vis och glögg:thumbsup:.

20201224_180533.jpg
3.jpg

Julmaten hos The White Box är den i särklass bästa och mesta jag ätit i Thailand, de visar ingen stor annonsbild med text som ska locka folk men som inte stämmer ( bland annat kallades potatisgratäng för jansson frestelse) och ingen mat tog slut vilket hände hos ett annat ställe jag åt julbord.
Ägaren Elfinn och de anställda kollade så att det fylldes på med mat hela tiden så servicen var mycket bra, de satt inte och söp med gästerna.

Jag var ju 100 % säker på att den frågan skulle komma upp :laugh_transparent: .
Jo det fanns både pepparkakor/hus på norskt vis och glögg:thumbsup:.

20201224_180533.jpg
3.jpg
Snyggt!! Gjort en peppar kransekake mums

Går lika bra med matcher i ishockey typ VM,
skidmästerskap mm.
under övriga månader.
Maten håller bra klass och det är alltid trevligt sällskap där.
Där har man upplevet många trevliga kvällar.
Ingen bild då personerna är inte medlemmar här.
Men det har varit 4 x Leif, 5 x Lennart. :)
Blir nog en lördagsresa till Boxen i Udon om några månader för pizza och trivsel om inte covid sätter stopp.

118340940_1265626777141356_6721782465084103727_o.jpg

Tillbaka
Topp