P
Putte
Gäst
Hej Alla, Jag heter Putte och är snart 53 och bor i Stockholm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej Alla, Jag heter Putte och är snart 53 och bor i Stockholm.
Det låter som en drömtillvaro. Hoppas nu bara att du kan realisera den. Lycka till!Jag har aldrig varit i Thailand ,mest i Usa och Indien. Men nu är jag nyfiken att åka ditt . Jag har tänkt att åka själv och träffa svenskar som bor där och prata lära känna nya människor. Tankarna har ju vandrat att man ska bara sesongs arbeta i Svergie och sen åka över när det är vinter i Stockholm.
M,v,h Putte
Helt rätt tanke.Jag har aldrig varit i Thailand ,mest i Usa och Indien. Men nu är jag nyfiken att åka ditt . Jag har tänkt att åka själv och träffa svenskar som bor där och prata lära känna nya människor. Tankarna har ju vandrat att man ska bara sesongs arbeta i Svergie och sen åka över när det är vinter i Stockholm.
M,v,h Putte
53, skrev han i första inläggetHelt rätt tanke.
Hur gammal är du?
53, skrev han i första inlägget![]()
Han är säkert 53år och 1dags gammal nuHan skrev detta i Söndags, idag är det Torsdag,, så han kan mycket väl fyllt 53 under dessa dagar![]()
Ja ja Putte blir säkert tårögd över vår omsorg över hans ålderDet skrev han inte alls, snart 53 skrev han, således är han 52...![]()
![]()
Fyller 53 i februari.Helt rätt tanke.
Hur gammal är du?
Han är säkert 53år och 1dags gammal nu![]()
Då får vi inte glömma Putte i Februari.Rulla på med dina ögonvitor, här kommer svaret direkt ifrån källan, Putte säger, fyller år i Februari, vad gör Ubon? inte mycket, kör några vågen och high 5 med mig själv....vad gör magunnar?![]()
![]()

Då får vi inte glömma Putte i Februari.![]()