A
Anonym
Gäst
Tänkte dela med mig av hur mitt liv sett ut från det jag träffade min nuvarande Thaifru till idag och framöver . hösten 2006 träffade jag min nuvarande fru här hemma i Sverige, hade då precis skilt mig från en Skandinavisk kvinna , har tidigare 3 vuxna barn +30år , med min sista ex har jag en underbar pojke som idag är 11 .. Gick i pension nu i December 2012, bor på Värmdö i ett hus som jag köpte 2004 , detta hus är nu till salu , eller om jag skall hårdra det så är det väl i praktiken sålt då jag skriver och erhåller handpenning kommande vecka (fredag). Sen skall huset frånträdas redan den sista April och vi reser till Thailand den 1 a Maj .. Intressant skall detta bli , att resa till Thailand endast ägandes 4 st resväskor med det allra käraste man har valt ut att spara ... min yngsta son tar detta bra , han vet att jag inte måt bra av kylan här i norden , i Thailand släpper alla problem som kommer av vårt kalla klimat , min pension lever jag gott på och jag har en del kvar efter husförsäljningen . Tanken är att jag och frugan skall bo i nennes Faranghus i Thaibyn , i alla fall har jag bestämt att jag tar det lugnt med att bygga , kanske efter ett år kan jag tänka mig att investera ca hundra tusen svkr i ett enkelt hus på frugans tomt i Nong song Hong. Att bo i en Thaiby är en utmaning , det har varit ok för det mesta när vi varit nere under dessa 6 år , som mest två månader i thaibyn , lite tråkigt att aldrig få ha privatliv men dom får lära sig att inte springa i tid och otid ...
Känns nära nu , ett nytt liv utan allt det jag är van vid , mina stora barn kan komma ner och 11 åringen sätter jag av ett resekonto till , så får exet sätta honom på Finnair till BKK för hämtning av Pappa .. På fredag efter kontraktskrivningen köps det biljetter .....
Känns nära nu , ett nytt liv utan allt det jag är van vid , mina stora barn kan komma ner och 11 åringen sätter jag av ett resekonto till , så får exet sätta honom på Finnair till BKK för hämtning av Pappa .. På fredag efter kontraktskrivningen köps det biljetter .....