Isaan 2017-2026

Det är tyvärr rätt många som fortfarande är stolta för att de kör när de dricker.

Och relativiserar om att det är inte så farligt för jag har inte kört på och invalidiserat din dotter.

Konstigt att vissa fortfarande tycker det är rätt.
Inte rätt lagligt, men traditioner och att smälta in i miljön väger tyngre när man vill vara en i befolkningen.

Sen att man inte blir en häst för en kattunge som är född i stallet är en annan sak.

Skrev inte att det är rätt bara att det sker. Vilka lagar bryter du själv emot? Jag kör för fort så gott som varje gång jag kör bil eller MC vilket är ett brott.
Du har alltså inga problem att folk kör fulla och lämlästar samt individualitserar oskyldiga?

Du stödjer det alltså?

Det är tyvärr rätt många som fortfarande är stolta för att de kör när de dricker.

Och relativiserar om att det är inte så farligt för jag har inte kört på och invalidiserat din dotter.

Konstigt att vissa fortfarande tycker det är rätt.
Är du nu igång och travesterar igen?;)
Eller du vill bara få fart på diskussionen?:unsure:
Du tycks förutsätta att alla som dricker är dyngraka när dom sätter sig bakom ratten eller styret.
Om man sitter i en bar någon timme och dricker exempelvis en Leo är man nog inte särskilt berusad när man kör iväg..om man har en normal alkoholförbränning.
Men du har ju likväl druckit.
Och det är väl ingen här som har påstått att det är rätt att sätta sig bakom ratten eller styret när man är full.
Jag tro nog att de flesta här är kapabla att avgöra när de är lämpliga eller olämpliga att framföra ett fordon.
Om du nu skulle få för dig att jag är för mer sprit och bredare vägar så är jag inte det.:)

Är du nu igång och travesterar igen?;)
Eller du vill bara få fart på diskussionen?:unsure:
Du tycks förutsätta att alla som dricker är dyngraka när dom sätter sig bakom ratten eller styret.
Om man sitter i en bar någon timme och dricker exempelvis en Leo är man nog inte särskilt berusad när man kör iväg..om man har en normal alkoholförbränning.
Men du har ju likväl druckit.
Och det är väl ingen här som har påstått att det är rätt att sätta sig bakom ratten eller styret när man är full.
Jag tro nog att de flesta här är kapabla att avgöra när de är lämpliga ellerSköt su olämpliga att framföra ett fordon.
Om du nu skulle få för dig att jag är för mer sprit och bredare vägar så är jag inte det.:)
Sköt sig själv å skit i andra,ha det gött alla

Liknande trådar

P
Svar
25
Visningar
6 K
anonymous
A
A
Svar
16