Isaan 2017-2026

Är det din skyldighet som besöker ön att betala eller är det öns skyldighet att upptäcka ditt besök?

Är det så du fostrar... om ingen ser sig. Stjäl!
Om inte krögaren ser dig gå in, då är det fritt att äta av buffén. Du äcklar mig!

Klassiskt sossepack. Ta av andra och frotera er själva. Lite avgift för dig, massor av porrklubb för oss!
Nästa gång du kör för fort glöm inte att skicka in böterna till staten för annars stjäl ju även du. Staten skulle haft de pengarna.... Men det blev inga böter för du åkte inte fast och då betalade du inte... (gäller ju naturligtvis även mig). Kan vi inte bara ha trevligt här på forumet?

Hej

Glömde en sak värd att berätta, innan vi åkte ut på båtturen lämnade frugan in tvätt åt oss, när vi kom tillbaka kom en kvinna ifrån tvätten och berättade att hon hade hittat 300 baht i en skjorta, frugan gav henne 100 baht och tackade henne för att hon var så ärlig, när sånt här händer blir man glad.

Mvh isan lover

Nästa gång du kör för fort glöm inte att skicka in böterna till staten för annars stjäl ju även du. Staten skulle haft de pengarna.... Men det blev inga böter för du åkte inte fast och då betalade du inte... (gäller ju naturligtvis även mig). Kan vi inte bara ha trevligt här på forumet?

Klart vi har trevligt. Men när den på högsta hästen som predikar dag ut och dag in om skatt, skyldigheter och rättvisa. När han väljer att snylta sig in på en av staten driven nationalpark för att han tycker sig stå över att betala 200 thb. Då blir jag äcklad av detta hyckleri och dennes dubbelmoral.

Bara för att någon går med vinst på sin affärsverksamhet undantar det inte din skyldighet att betala för dig... Jag är övertygad om att du inte hade backat upp mig om jag struntade i att betala skatt med hänvisning till att folk som lever på skattepengar gör vinster.

Skulle du ställa dig bakom att jag plankade in på Liseberg och snodde ett åkband? Kommunens företag...
Och vad tillhandahåller hotellen o restaurangerna mer än mat o rum. har de flumeride.
nä låt verksamheten betala för parken , så jävla mycket kostar det inte att driva parken.
Kan upp lysa dig om att när man asfalterar vägarna här till kommer inga extra avgifter för trafikanterna

Så om en restaurang tjänar pengar så är det okay att inte betala? Är det vad du menar?

Nationalparken tjänar massor, så det är okay att IL inte betalar?

Vilken logik!
Jag betalar inte, inte ok att inte de som tjänar pengar på turismen inte skall betala för de kostnader, upp till dig att göda den thailändska kapitalisten

Är det din skyldighet som besöker ön att betala eller är det öns skyldighet att upptäcka ditt besök?

Är det så du fostrar... om ingen ser sig. Stjäl!
Om inte krögaren ser dig gå in, då är det fritt att äta av buffén. Du äcklar mig!

Klassiskt sossepack. Ta av andra och frotera er själva. Lite avgift för dig, massor av porrklubb för oss!
Lugn å fin nu @Samet ingen idé att hetsa upp sig.

Hej

Då var tolvslaget avklarat, vi käkade på en restaurang i direkt anslutning till fyrverkerierna och eldshowen, mycket folk på plats men allt gick lugnt till, såg inte ett enda bråk på hela kvällen.

Det blev god mat, ett fat med 1 kg grillade kräftor, ett fat med 1 kg grillad bläckfisk, tom yam gung, stekt kyckling med cashewnötter till barnen, sen avslutade vi med banala split, till detta hade vi en stor flaska Sang Som, några Breezer och öl.

Fyrverkeriet var fint liksom eldshowen, barnen var helnöjda.

Mvh isan lover

Hej

Då var tolvslaget avklarat, vi käkade på en restaurang i direkt anslutning till fyrverkerierna och eldshowen, mycket folk på plats men allt gick lugnt till, såg inte ett enda bråk på hela kvällen.

Det blev god mat, ett fat med 1 kg grillade kräftor, ett fat med 1 kg grillad bläckfisk, tom yam gung, stekt kyckling med cashewnötter till barnen, sen avslutade vi med banala split, till detta hade vi en stor flaska Sang Som, några Breezer och öl.

Fyrverkeriet var fint liksom eldshowen, barnen var helnöjda.

Mvh isan lover
Hej
Låter gott och trevligt.
Gott nytt!!!
Mvh

Liknande trådar

P
Svar
25
Visningar
6 K
anonymous