Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Phonta " sa:Nagot ar galet med Chai Mai servbern , kommer bara in via Browser . Kor 3 bb och alla andra Svenska sajter funkar samt Thaisajter.. Vad fn ar detta , kanske bannad ....eller inte onskvard![]()
Har bästa tänkbara bredband här i Stockholm, ibland fungerar det ändå inte så bra! Teknikens under...-ibland måste man också rensa hårddisken på skit."Phonta " sa:Nagot ar galet med Chai Mai servbern , kommer bara in via Browser . Kor 3 bb och alla andra Svenska sajter funkar samt Thaisajter.. Vad fn ar detta , kanske bannad ....eller inte onskvard![]()
"Phonta " sa:3bb modemet pajade ur under askvader i fredags ,fick hjalp for hundra thbt av en firma mitt emot Foodland HP heter firman...... Fick nytt modem idag pa garanti , men det funkar EJ , skit att Thai aldrig eller sallan kollar eller gor nagot korrekt . Nu kor jag pa det gamla D link modemet och kam nu komma in utan browser ;D
"Berralund " sa:Där ser du, anklaga inte CM:s stackars server.Allvarligt, det är surt när utrustningen pajar, jag har i varje fall ingen kunskap i felsökning. Ibland är det tur att man har duktiga kompisar som kan det där med IT.
![]()
Händer för mig också ibland. Känns som servern är nere några minuter sen funkar det som vanligt igen ..."Långeman " sa:Berra det är faktiskt sant att ibland kopplas man inte upp hos C M utan får prova igen.
IT system är alltid perfekta"Berralund " sa:Ja ni har rätt, men nuförtiden är det ganska korta stunder det strular. Det var värre förr. Jag vet att Admin har kontakt med leverantören och dom jobbar ständigt med förbättringar. Men inget sådant system är helt perfekt kanske??
"Janne " sa:Jo visst har det blivit mycket bättre och kortare svarstider.
; )"Långeman " sa:IT system är alltid perfekta![]()
Helt rätt antingen funkar dom bra eller inget alls.
"gunnarg " sa:Felet ligger förmodligen hos 3BB eftersom TOT fungerear hur bra som helst.![]()