Inbjuden till väninnans by.

Jag antyder inget. Om du inte är berusad, och det är så du vill ha det, så är det väl toppen för dig (om det är så du vill ha det).
Om du hänvisar till att jag skrev att det är fredag, så är det för att då brukar de flesta (inklusive jag själv) släppa loss lite mer. Om du tolkar det som att bli full så är det dina åsikter, det är inget jag skulle anta om random snubbe. För mig är inte alkohol och att släppa loss synonymt.
Jaja, för min del kan vi lämna det här. Det brukar ju vara du som söker upp mig (av anledningar bara du själv förstår). Men ingen är gladare än jag om vi avstår från det (tjata på varandra oombett).

Vad sägs om den dealen?
Ja visst, absolut om du vill. Trevligt i alla fall att läsa vad du skriver..(när du är trevlig) Jag, som du har ju anknytning från Buriram. Jag ska till Thunder Castle slutet på Juli, är du där då ?

Ja visst, absolut om du vill. Trevligt i alla fall att läsa vad du skriver..(när du är trevlig) Jag, som du har ju anknytning från Buriram. Jag ska till Thunder Castle slutet på Juli, är du där då ?
Jag kommer garanterat att vara i Buriram vecka 30 (och flexibla dagar runtomkring). Vore riktigt kul "att göra upp på plats" om det funkar med logistiken. Ska du på fotbollsmatch eller race? Är det intressant så kanske PM är att föredra.
Ska väl medge att jag är Leksing i själen innan vi går för långt.....:afro:

Jag kommer garanterat att vara i Buriram vecka 30 (och flexibla dagar runtomkring). Vore riktigt kul "att göra upp på plats" om det funkar med logistiken. Ska du på fotbollsmatch eller race? Är det intressant så kanske PM är att föredra.
Ska väl medge att jag är Leksing i själen innan vi går för långt.....:afro:
Den 28/7 spelar Buriram mot Suphanburi, (fotboll) då är jag där garanterat... Och OT Jag är ingen huligan som du behöver oroa dig över,, skulle vara skitkul träffa en Svensk där, som jag aldrig gjort, bara en massa Engelsmän, som jag inte förstår. Sen ska du fortsätta hålla på Leksand, trots ditt eventuella möte med HV-71:D

Den 28/7 spelar Buriram mot Suphanburi, (fotboll) då är jag där garanterat... Och OT Jag är ingen huligan som du behöver oroa dig över,, skulle vara skitkul träffa en Svensk där, som jag aldrig gjort, bara en massa Engelsmän, som jag inte förstår. Sen ska du fortsätta hålla på Leksand, trots ditt eventuella möte med HV-71:D
Det är på gränsen, men vi borde vara i Buriram då. Ska stämma av med chefen först. Men det låter kul.
Bor du själv i Buriram (eller i krokarna)?

Menar du att du känner att du inte tillhör "intelligentian" i forumet? Är det viktigt för dig? Du ska veta att jag inte håller det emot dig, du är ok ändå som du är.
Och när det gäller gubbe, så är du nog långt mer gången åt det hållet än jag är. Så bra att du inser dina begränsningar. Dock finns det ju andra goa gubbar här, så inget ont om de (de andra alltså).

Men jag önskat dig lycka till i din önskan att tillhöra den sk "intelligentian" i forumet. Verkar viktigt för dig, så om du kommer till den känslan så är det ju toppen (för dig).

Nä men det är lite tråkigt Frogfish för jag gillar dig egentligen för som jag sa, du har goda egenskaper i det du skriver och det du nu utger dig för att vara speglar inte dig, synd faktiskt

Nä men det är lite tråkigt Frogfish för jag gillar dig egentligen för som jag sa, du har goda egenskaper i det du skriver och det du nu utger dig för att vara speglar inte dig, synd faktiskt
Så vad är det jag utger mig för att vara? Vore intressant att höra ditt perspektiv. Iom att allt annat du uppfattat om mig varit helt uppåt väggarna, så väntar jag mig inte så mycket. Men vad f*n, shoot. Vad utger jag mig för att vara? Jag tar chansen att höra hur du ser världen.

Det är på gränsen, men vi borde vara i Buriram då. Ska stämma av med chefen först. Men det låter kul.
Bor du själv i Buriram (eller i krokarna)?
Exakt. Krokarna;),, men vid matchdags brukar vi alltid bo jämte arenan. (sky wiew) resort. .. kanonställe, billigt, med thaifrukost:)

Så vad är det jag utger mig för att vara? Vore intressant att höra ditt perspektiv. Iom att allt annat du uppfattat om mig varit helt uppåt väggarna, så väntar jag mig inte så mycket. Men vad f*n, shoot. Vad utger jag mig för att vara? Jag tar chansen att höra hur du ser världen.

Jag gillar ofta ditt intellektuella språk i det du skriver, men i detta fall föll du utanför som jag ser det och jag ser inte att vi skall behöva älta detta i all evighet. Jag har absolut inget emot dig Frogfish, som jag sa du har ofta bra stuk på dina inlägg men i det här fallet vet jag inte vad du tänkte, så ser jag på det men det be
tyder inte att jag inte gillar dig:);)

Jag gillar ofta ditt intellektuella språk i det du skriver, men i detta fall föll du utanför som jag ser det och jag ser inte att vi skall behöva älta detta i all evighet. Jag har absolut inget emot dig Frogfish, som jag sa du har ofta bra stuk på dina inlägg men i det här fallet vet jag inte vad du tänkte, så ser jag på det men det be
tyder inte att jag inte gillar dig:);)
Jag vet inte vad jag ska svara på det. Vad var det som "jag föll utanför"? Och du får gärna älta, eller ännu hellre komma till vad du inte gillade i det jag skrev. Det du skrev ovan var ju bara rena rappakaljan.

Men skit samma, det spelar ju ingen större roll i förlängningen. Om du inte gillar nåt jag skriver, kan jag nog leva med det.

Jag vet inte vad jag ska svara på det. Vad var det som "jag föll utanför"? Och du får gärna älta, eller ännu hellre komma till vad du inte gillade i det jag skrev. Det du skrev ovan var ju bara rena rappakaljan.

Men skit samma, det spelar ju ingen större roll i förlängningen. Om du inte gillar nåt jag skriver, kan jag nog leva med det.

Men herregud, det du föll utanför var det första vi pratade om eller har du mist minnet. :);)

Oavgjort,,,,,,,,, mellan er,,,, fast jag har aldrig sett Buriram förlora. Ej heller missa en pinne på 7 år. Och lär inte göra det denna gången heller. Skål Bröder.5555

Men herregud, det du föll utanför var det första vi pratade om eller har du mist minnet. :);)
För det första är jag inte religiös, så gud kan du lämna utanför detta.

Sen är det väl inte så svårt att säga vad du menar? Om jag frågar så är det ärligt. Så vad är det jag föll utanför? Och varför är det viktigt att inte "falla utanför" (vad det nu är)?

Vill du inte säga vad du menar (eller kan inte?) så är väl det ok. Men nu fjantar du ju bara med tjejsnack ("förstår du inte vad jag menar så tänker jag inte säga det"....).

Oavgjort,,,,,,,,, mellan er,,,, fast jag har aldrig sett Buriram förlora. Ej heller missa en pinne på 7 år. Och lär inte göra det denna gången heller. Skål Bröder.5555

@Krille det här är den första killen i detta forum som inte förstår att jag egentligen gillar han, det här forumet innehåller såååååå många konstiga människor.:D:p

@Krille det här är den första killen i detta forum som inte förstår att jag egentligen gillar han, det här forumet innehåller såååååå många konstiga människor.:D:p
Ja visst är det så @Lyco ,, men lite är det väl så att den som ger sig in i leken får leken tåla,, och det vet ju både du och jag . Kan man sen skriva ur sina synders förlåtelser som några försöker så upp till dem, men jag vet att du är alldeles för smart för att sänka dig till deras nivå.. OBS.. inte (Frogfish) som jag också tycker har en del häftiga inlägg.
Har också noterat att ett nytt forum har varit på tapeten, som heter "spelar ingen roll"... Själv har jag aldrig kollat där, men ska erkänna att jag följer som gäst en man som heter Jörgen på ett annat forum. Tummen upp till honom.

Hej!
Kanske först en kort presentation:
Medelålders man, har varit Thailand ca 10ggr de senaste 15 åren, ungefär 1månad varje runda.
Jag håller mig mest i BKK o Pattaya.
Men gillar även provinshuvudstäderna. Korat har jag då just fastnat för.
Till min fråga, en dam jag träffat till o från i pattis tyckte jag skulle besöka o bo hos henne i byn. Vi båda vet precis varför vi träffas...
Jag är nyfiken på att kolla in hur hon bor och omgivningarna ute på vischan. (Khonburi, Korat)
Efter att läst mängder av spökhistorier om hur falangen på besök i byn blir lurad o "skinnad".
Vad säger ni som bor där ute?
Tacksam för svar.

Får en lätt känsla av troll här, men det får passera då. Om du är äkta, så tycker jag som många andra, tag chansen att åka dit och få uppleva något du inte upplevt förut. Att leka Stureplan på Mikes shoppingmall i Pattaya, kanske inte är så mycket Thailand s.a.s.

Lycka till,,,,, åk dit, bjud på dig själv, och bjöd familjen på lite kalas med barbeque och brännvin så blir du poppis och legendarisk, och så ock din fästmö, eller är det partner (båda visste ju varför ni träffas skrev du)

Senast redigerad av en moderator:
Får en lätt känsla av troll här, men det får passera då. Om du är äkta, så tycker jag som många andra, tag chansen att åka dit och få uppleva något du inte upplevt förut. Att leka Stureplan på Mikes shoppingmall i Pattaya, kanske inte är så mycket Thailand s.a.s.

Lycka till,,,,, åk dit, bjud på dig själv, och bjöd familjen på lite kalas med barbeque och brännvin så blir du poppis och legendarisk, och så ock din fästmö, eller är det partner (båda visste ju varför ni träffas skrev du)
Jag är absolut inget troll, jag leker inte stureplan ngnstans.
Frågan var ärlig o postades i ISAAN-delen då jag trodde jag skulle få bäst svar här. Bra svar har jag fått och tackar för det.
Vet inte vilken gång i ordningen jag behöver förklara: tjejen är en vän o partner(ditt ordval), ingen fästmö. Tack för ditt svar.

Senast redigerad av en moderator:

Tillbaka
Topp