Hybrid-, el- eller vätgasbil?

Appropå besiktning, är väl efter 5 år det skall göras här nerre på en nyköpt bil eller, är det årlig sen?

Hur är det med besiktning runt Bangkok området är det samma skämt som uppe i risbyn?
Jag har inte besiktigat här än, bilen är inte 5 år men gjort en i Phetchabun och den var grundlig, gastanken var dom grundligast med och tog iaf över timman deras genomgång av bilen...
Men annars fråga mig om den var bra är som att fråga jaantagligennormalsvenssonsomaldrigsättersigochmeckarsjälv ;)

Själv ångrar jag som sagt hybridköpet, köpte den för den hade mest gadgets på pappret men idag nä.
Fan vad sugen jag blev på en Toyota C-HR nu när jag skrev, dom är så jävla tuffa, åka runt i en ninja turtle...
Jävlar va snygg, den designen har dom fått till det med, inte dyr heller.
0200.jpg
maxresdefault.jpg

Är nöjd med hybriden så inte kvaliteen jag tänker på utan funderar på vad jag får betala när jag skall byta batteri.
Är ju inte så jag bytt ut nåt jag slipper byta då den är bensin utan lagt till en grej som kan krångla en dag.

Själv ångrar jag som sagt hybridköpet, köpte den för den hade mest gadgets på pappret men idag nä.
Fan vad sugen jag blev på en Toyota C-HR nu när jag skrev, dom är så jävla tuffa, åka runt i en ninja turtle...
Jävlar va snygg, den designen har dom fått till det med, inte dyr heller.
0200.jpg
maxresdefault.jpg

Helt ok, men det skulle vara vettigare med typ åtminstone 60hk extra och en trevligare automatlåda.

Tillbaka
Topp