Har du åkt business class?

Har du åkt business class

• Ja

Röster: 39 73.6%
  • Nej

Röster: 14 26.4%

• Totala väljare
    53

Oavsett så går det inte att sova under transporten. :(
Hej

För egen del så sover jag helt klart bättre ju mer liggande ställning jag har under flygningen, men jag är inte beredd att betala så mycket extra för detta om jag ska betala biljetten själv.

I ekonomiklass brukar jag sova ungefär 3-5 timmar på väg till Thailand, så jag är ganska trött när jag kommer fram, pojken och frugan sover längre och bättre än mig.

Mvh isan lover

Håller med dig har aldrig lyckats med att sova under en flygresa.
Du borde testa ett bra flygbolag om du inte kan sova Flimmer. Då behöver man inte sova.

Man kan sitta och titta på 100 tals filmer på en egen skärm som man har framför sig. Under den tiden så ringer man på.klockan och beställer in Gin Tonic, Whisky, öl, vin allt och vips så är man framme!

Hej

Jag brukar köra varianten med en gin tonic eller två före maten, sen öl eller rödvin till maten, ska man sova brukar flera glas rödvin faktiskt hjälpa tycker jag, tar gärna kaffe och konjak också men det är väl inte optimalt om man vill sova.

Mvh isan lover

Viktigt att man inte får för mycket alkohol bara. Själv sover jag dåligt med för mycket alkohol.

Är fördel för mig om jag åker thaiAir för då är jag framme i Kata Beach runt 11 tiden och vill man då vill ett tag så gör man det eller så går man till stranden och vilar ett par timmar där Så sova på planet är inget viktigt för mig i alla fall

Hej

Jag brukar köra varianten med en gin tonic eller två före maten, sen öl eller rödvin till maten, ska man sova brukar flera glas rödvin faktiskt hjälpa tycker jag, tar gärna kaffe och konjak också men det är väl inte optimalt om man vill sova.

Mvh isan lover
Hahaha sprit med vin, öl och konjak!! Något annat?5555
Så mycket för en blund?

Hej

Mvh isan lover
Jag sover bäst alkoholfritt, jag tillhör gruppen som piggnar till och sover dåligt på alkohol.

Jag sover bäst alkoholfritt, jag tillhör gruppen som piggnar till och sover dåligt på alkohol.
Nu kanske det inte blir så många GT, öl, vin, whisky och konjak med Lufthansa som förr.
Komma fram påverkad av alkohol och sen vidare har jag gjort en gång.
Aldrig fler gånger.
Bättre att vara utvilad och ta några stänkare när man kommit fram.

Hej

För egen del så sover jag helt klart bättre ju mer liggande ställning jag har under flygningen, men jag är inte beredd att betala så mycket extra för detta om jag ska betala biljetten själv.

I ekonomiklass brukar jag sova ungefär 3-5 timmar på väg till Thailand, så jag är ganska trött när jag kommer fram, pojken och frugan sover längre och bättre än mig.

Mvh isan lover

Jag lyckades enbart sova på flyg med sömtabletter som jag ofta inhandlade på Don Muang.

En gång köpte jag två tabletter på apoteket där och tog dom ett par timmar efter start.

När jag vaknade i Wien var jag helt groggy och irrade runt i planet för att hitta utgången. Provade tom att försöka komma ut via en toalett.

Flygvärdinnorna hjälpte mig till sist ut.

BTT

Tillbaka
Topp