Har du åkt business class?

Har du åkt business class

• Ja

Röster: 39 73.6%
  • Nej

Röster: 14 26.4%

• Totala väljare
    53

Men kan vara bekvämt med en stol som kan fällas till liggläge och sova som i en säng.
Det är en dag av ens liv och precis som folk betalar för nöje på puben kan en bekvämlighet på flyget vara prisvärt och upplyftande.
Får jag prisvärt erbjudande tar jag det för är en jäkla skillnad sitta vinklad 90 grader i 11 timmar mot att ligga ner och bli servad.
Vad åker du för flyg där du inte kan fälla ryggstödet Sitter du på flygvärdinnorna stolar Är det billigare 555

Hej

Det står ju faktiskt ”bekvämt med en stol som kan fällas till liggläge och sova som i en säng” och det kan man inte i ekonomiklass.

Mvh isan lover
Han skrev med att sitta vinklad I 90 grader i 11 timmar Då har han alltså ingen stol som det går att fälla ryggstödet på
Hej

Det står ju faktiskt ”bekvämt med en stol som kan fällas till liggläge och sova som i en säng” och det kan man inte i ekonomiklass.

Mvh isan lover

Det blev mycket business class i tjänsten och även privat med bonuspoängen plus att jag unnade mig och betalade många gånger själv business class med den lönen jag hade då. Nu är business class mycket dyrt och som fattigpensionär betalar jag endast för extra leg room. :)
Jag reser inte mycket mer (intresset har svalnat mycket) och mina guldkort är också nyligen utgångna.

Det blev mycket business class i tjänsten och även privat med bonuspoängen plus att jag unnade mig och betalade många gånger själv business class med den lönen jag hade då. Nu är business class mycket dyrt och som fattigpensionär betalar jag endast för extra leg room. :)
Jag reser inte mycket mer (intresset har svalnat mycket) och mina guldkort är också nyligen utgångna.

Jag flyger inte ens plus i när jag är på jobb. Alltid ekonomi, så några nämnvärda poäng får jag inte.
Hade du hållit dig med SAS EuroBonus så hade du kunnat ordna dig ett Life time gold. Eller, allt hänger väl på hur länge SAS överlever.
Då har man åtminstone lounge, och fast track på en del ställen.

En gång 2 ggr. På 90 talet jobbade jag på ett företag i Sundsvall, de köpte alltid första klass biljetter för utländska uppdrag. Privat bara enstaka gånger. Det är slöseri med pengar tycker jag, jag kan inte sova i tåg eller flygplan eller bil även om ta min säng med mig.

Tillbaka
Topp