Gubbsjuka

Birger

Nedtystad
Jag tror han är ett troll som bara pumpar luft han kan knappast bli far till något han vill bara ha uppmärksamhet han ville bara berätta att han har fått komma till trots att han är en gamling

Känner Du till dom undersökningar som visar att mäns attraktionskraft på kvinnor är som störst vid strax under 50? Det är inte helt säkert att ungdom är en tillgång i alla lägen...

Känner Du till dom undersökningar som visar att mäns attraktionskraft på kvinnor är som störst vid strax under 50? Det är inte helt säkert att ungdom är en tillgång i alla lägen...
Och hur snabbt dalar attraktionskraften med åldern sen efter 50 då?

Alt, finns många stt välja på som kvinnor gillar med rakade skallar , de som tror att potensen sitter i hårväxt på skallen har nog missat en del i biologilektionerna , snarare är det så att vi med tunt på skallen har betydligt mer manligt hormon testosteron än de hårfagra killarna ;)

Alt, finns många stt välja på som kvinnor gillar med rakade skallar , de som tror att potensen sitter i hårväxt på skallen har nog missat en del i biologilektionerna , snarare är det så att vi med tunt på skallen har betydligt mer manligt hormon testosteron än de hårfagra killarna ;)

Jaha, så om jag rakar skallen så ökar testosteronet:D

Vakna du sen eller? [emoji28] [emoji28] [emoji6]

Nä inte alls , men inte fn är det mer sexigt med hår på skallen än utan ,, det växer ingen mossa på en diamant ,men på en gammal stubbe växer det tydligen ....:)
Sexigheten sitter inte på skallen Phonta.
Brudarna kollar nog mer på övriga kroppen än uppe på knoppen..

Det tror jag du har djäkligt rätt i , därför jag aldrig haft problem med att haffa en partner , jag har inte någon förmögenhet ,men jag är efter vad de säger atletiskt byggd utan ölmage , något som tyvärr är ganska ovanligt bland gubbar i min ålder ,speciellt bland de som man ser i Pattaya .Sen har gymet varje dag i nu två månader gjort ytterligare underverk , man får passa sig så man inte blir som frugan , står framför spegeln mest hela dan ...;)
6 kilolättare samt några kilo upp med muskler .. Det funkar bra med 2 timmars hård promenad varje dag samt en knapp timme i gymet .. Funkar även på en gammal gubbe , musklelminnet är fantastiskt , men då måste man ju haft muskler någon gång innan under livsperioden :)

Tillbaka
Topp