Grattis Victoria och Daniel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Håller med dig, jag är också royalist och gillar vår kungafamilj mycket. De fyller sin funktion mer än väl. jag har bara lite svårt när det kommer en av de där jääkla "strutsarna" med bakåtslickat hår ifrån innekretsarna i Stockholm, och plötsligt skall kalla sig prins. DET är ett jäävla oskick tycker jag.

Nä bort den den grabben och låt honom gå tillbaka och sälja kopieringsmaskiner igen.... eller vad han nu gjorde... Och framförallt ta bort prinstiteln ifrån honom, annars kommer jag att ledsna fullständigt på att vara royalist....
;D ;D ;D ;D ;D ;D
8) 8) 8)
Legolas din fö@@@@@@ snurrepotta, du svarar mot dig själv nu börjar du bli rolig ( eller onykter?) Ös på bara så blir vi fler som får anledning till inlägg :P :P :P

"legolas " sa:
Håller med dig, jag är också royalist och gillar vår kungafamilj mycket. De fyller sin funktion mer än väl. jag har bara lite svårt när det kommer en av de där jääkla "strutsarna" med bakåtslickat hår ifrån innekretsarna i Stockholm, och plötsligt skall kalla sig prins. DET är ett jäävla oskick tycker jag.

Nä bort den den grabben och låt honom gå tillbaka och sälja kopieringsmaskiner igen.... eller vad han nu gjorde... Och framförallt ta bort prinstiteln ifrån honom, annars kommer jag att ledsna fullständigt på att vara royalist....
;D ;D ;D ;D ;D ;D
Vad du än tycker så skiter omvärlden i det :D Mediabevakningen är ju större än när det var lite fuktigt i Thailand ;D ;D

Ska framföra dina åsikter när jag träffar på dom :)
Så får vi hoppas att det blir bättring ;D

Varför skall Daniel bort? Det är väl bara bra att kungahuset moderniseras, det ligger väl inte i tiden att man bara skall få gifta sig med en kunglighet?

Om nu Victoria och Daniel trivs bra ihop och älskar varandra så varför inte?

Jag är också en sann royalist, kan icke tänka mig en president. Aldrig! Så än en gång: Länge leve vår kungafamilj och den nya prinsessan. :thumbsup:

Kan hålla med till viss del, men det gläder mig att Victoria får bestämma själv vem hon vill gifta sig med. Och dom ser ju såååå lyckliga ut tillsammans... :)

Tja, Henry VIII och hans madammer har jag dålig koll på. Men han älskade ju dom till döden skilde dem åt i alla fall. ;) ;) ;)

Skriver bara för att se om Berralunds inlägg kommer fram. Det står att han gjort ett nytt men jag ser inget...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
21
Visningar
2 K
magnusjansson
M
A
Svar