GRATTIS BERRALUND

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
jag är stum av beundran över Er som håller koll på när medlemmarna fyller år. ja jag vet att STAFF kan se när vi alla fyller år. men vi alla kan ju inte se när de andra fyller år antar jag....

Så hur Mattesnartisurin kan se att Berralund fyller år är mig en gåta.... Är ni bröder eller?

hur som helst instämmer i hyllningskåren Berra, må du ha många snabba år framför dig, så du också kan sluta jobba och ha det bra hemmavid nu när du har det så bra hemma....

GRATTIS..
legolas
Lilla Lego högst uppe på startsidan står det Karlender klicka på den så kan du se vilka som fyller år, så att du inte missar min :D :D
GRATTIS BERRA

TACK SKALL NI HA, MINA VÄNNER!!

Jag har egentligen sagt att jag har slutat fylla år, men tyvärr funkar det ju inte så.

Men jag blir rörd av er omtanke!! :'( :wai: :wai: :wai:

GRATTIS Bert!!

Du nyttjar samma dag att fylla år på som dottern min "keyla", eftersom en har redan firat av henne med en HAPPY BIRTHDAY sång, så får du ta emot en från mig också..

Ja! Må du leva i hundrade år, javisst ska du leva uti hundrade år och när du levat i hundrade år i skottkärran du ska föras fram!! ;D :D ;D

Jo-Berra

Ett jätte grattis och en bamse kram från mig.

liljekonvaljer.webp

Alltid trevligt att bli uppmärksammad på sin födelsedag och jag vill inte vara sämre än andra så jag instämmer i hyllningskören.
Grattis

Grattis din satans skåning ;D hoppas du får en trevlig kväll me familjen

micke :wai:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

R
Svar
19
Visningar
1 K
Wanpen