Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)
Ja är det inte det ena så är tvärt om ??? Måste va ett helvete för dom som odlar för sitt levebröd att ha en sån osäker tillgång på vatten.
Men det är ju bra för dej som ska bygga
Jag ser bara en massa härlig dricka....
Snäll Mr. GLIMT. Lägg inte in drickabilder, jag blir sjuk av avund.
Speciellt som du även är igång med ett spännande byggande med din kvinna vid sida.
Jag befinner mig bara på planeringsstadiet och inspireras av dina göromål.
Jag har dock sett ut byns bästa tomt, 4 raj för 75000 svenska
Jag ser bara en massa härlig dricka....
Snäll Mr. GLIMT. Lägg inte in drickabilder, jag blir sjuk av avund.
Speciellt som du även är igång med ett spännande byggande med din kvinna vid sida.
Jag befinner mig bara på planeringsstadiet och inspireras av dina göromål.
Jag har dock sett ut byns bästa tomt, 4 raj för 75000 svenska
Är det inte Som Tam:en på den tidigare bilden som gör dig sugen? Det är ju inte sååå mycket rött i den. Fast det är klart, en smaskig sådan kan din hustru ju snickra till hur lätt som helst! ;D ;D ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.