glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"legolas " sa:
Glimten66 jag längtar efter din återkomst, jag laddade upp för din nästa trip hit... välkommen...
legolas
;D ;D ;D

Tack Lego de vet du att ja gör nästa gång allti kul o komma till di o tjöta lite ;) tanten hälsar o säger att du ska hälsa younjut ;)

Ja så får då gumman se snö igen då :)

ImageUploadedByTapatalk1325771508.083453.webp

Otur att du inte bor här uppe i jämtland. Då har frugan fått se riktigt med snö. Snö och tö varje dag, börjar att vara innerligt trött på snöskottning vid det här laget. Vi har inte så mycket, eftersom det sjunker ihop när det töar. Hade det inte töat hade vi nog haft upp mot 80cm. Nu när det sjunkit ihop är det mellan 40-50cm. Man vågar inte låta bli att skotta heller, isåfall fryser det säkert på och blir stenhårt.

Just nu önskar man sig till Thailand, men jag måste vänta till sommarn. Hoppas att du har riktigt mycket bilder kvar i kameran att visa, så att abstinensen inte blir för svår.

Tack för allt du redan visat, det är med saknad av dina reporter från LOS som jag ser att ni tagit er till LOC.

"Wangthong " sa:
Otur att du inte bor här uppe i jämtland. Då har frugan fått se riktigt med snö. Snö och tö varje dag, börjar att vara innerligt trött på snöskottning vid det här laget. Vi har inte så mycket, eftersom det sjunker ihop när det töar. Hade det inte töat hade vi nog haft upp mot 80cm. Nu när det sjunkit ihop är det mellan 40-50cm. Man vågar inte låta bli att skotta heller, isåfall fryser det säkert på och blir stenhårt.

Just nu önskar man sig till Thailand, men jag måste vänta till sommarn. Hoppas att du har riktigt mycket bilder kvar i kameran att visa, så att abstinensen inte blir för svår.

Tack för allt du redan visat, det är med saknad av dina reporter från LOS som jag ser att ni tagit er till LOC.

Ingen fara hon fick se tillräckligt me snö förra vintern när vi hade mycke snö o svinkallt här hemma i stockholm...

:wai: :wai: :wai: Wangthong jag ska nog kunna visa en hel del bilder så att du ska klara dig till sommaren vi åker ner igen i Juli för 1 månad har ju en del projekt kvar där nere o göra :)

micke :wai:

Ja fy tusan det räcker med snö och kyla nu!

Det var ju ett lämpligt bildval. Bra timing.
Mycket möjligt att det blir en likadan fest till sommarn när jag åker ner. Om det går som planerat ska frugans son raka av håret i juni.

En av de roligaste festerna jag varit på nere i Thailand var vid en liknande tillställning, för ca 10 år sedan.

Vi åker ner när skolorna slutar och planerar att vara nere 30 -40 dagar.
Tack för att du delar med dig av bilder. Det lättar upp i vintermörkret.

Härligt Glimten in med så mycket du orkar,Är alltid lika kul med bildtrådar :wai:

mycket fina blider glimten, nu har jag 17 dagar kvar tills min camera ska smattra lite också och man får uppleva Thailand igen.

Karma kommer för alla fina bilder

Mvh Putte

Tack för alla härliga bilder Glimten ! tyckte verkligen om den med dig och lillgrabben, man ser verkligen stoltheten i hans ögon.

:wai: Mats

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp