glimten66: Mina bilder från Thailand (och några bilder från Sverige också)

"Sir One " sa:
Som vanligt. Glimten ökar min längtan till thailand. Jag är nu på curfu i grekland. Kom från saranda i Albanien i gär. Albanien har närmast thaipriser och är kanon att turista i.

Berätta gärna mer om Albanien :thumbsup:

Lite morgon bilder

ImageUploadedByTapatalk1343788668.440320.webp

Såg på nyheterna i går kväll att det finns ett torrare ställe här i vårat changwat än hos oss där hade det inte kommit en droppe regn än

ImageUploadedByTapatalk1343874897.762212.webp

Lite blandat från frugans tempel

Men i dag sa ja till henne inga mer tempel besök fan det e ju dyrare att gå dit än att rumla runt med glädjeflickorna i Pattaya en vecka

ImageUploadedByTapatalk1343875387.524168.webp

ImageUploadedByTapatalk1343875563.726981.webp

ImageUploadedByTapatalk1343875718.986719.webp

ImageUploadedByTapatalk1343875849.035610.webp

ImageUploadedByTapatalk1343876022.358265.webp

"legolas " sa:
Vad då dyrt..... låter du frun slösa stora summor i templet.... jag trodde det "normala" var att man gav runt 1.000 baht till dom.. Det har la du råd med "stormogulen"...
;D ;D ;D
;D ;D

Om det stoppade där det där lilla med toan den gamla munken får ett nytt badrum o hennes tempel får en cement platta för nån buddha så flickorna i Pattaya vlir både billigare o roligare ;)

"legolas " sa:
ja bortsett ifrån det där "vanliga" med tjejerna som gör "avbön", så är det ju schysst av dig att hjälpa den gamle munken med lite trivsel på hans gamla dar, bra gjort av dig Micke...

legolas

Tackar Legolas lägger in bilder när det e klart när vi såg det gamla va det inget svårt beslut att ta

"legolas " sa:
Den smakar asgott i grytan, det vet du va.... ;D
Eller skall ni kanske ha den som husdjur???

Jo då det vet ja me On e tam så honom äter vi inte han e som en hund åker ja in till byn följer han gärna me r han va liten åkte han gärna hoj me

För tusan, jag tycker att det hade varit GRYMT kul med en tam gris. Och renliga är dom också, inget svineri där inte. ;D

Liknande trådar

Svar
24
Visningar
2 K
glimten66
G

Tillbaka
Topp