Från och med nyår lovar jag...(Nyårslöften)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Jag fick en kanon ide av Kycklingen om denna tråd när jag såg hennes Chat :wai:

Så in med dem bara ;) Mitt kommer lite senare.

Löften som skrivs här är bindande. Den som bryter sitt nyårslöfte, ska även tala om det här.
Annars blir det en stor svart plump i livets bok. Och ni får svara för det när ni kliver över till den andra sidan.

/gazton

Då börjar jag då så jag inte hinner ändra mej under dagen. :)

Jag ska försöka att inte överstiga 55 kg på vågen under det kommande året.
Det ska normalt inte vara några problem, men under semestermånaden i LOS har jag alltid svåra problem med det, pga den goda maten och all dricka jag häller i mej.

Lycka till nu till mej själv och alla andra som skriver i denna tråden. :wai:

Lova att vara full minst 1 dag i veckan under hela 2011 och lova även att ta med familjen till LOS.

Jag lovar att minska ner mitt rökande. max 10cigg per dag ( alkohol relaterade dagar ej inkluderade)

"legolas " sa:
Håller inte alls med dig faktiskt Gazton. Jag gillar att drecka grogg och ha kul och stundtals på typ semestrar så blir det ju varje dag.

Men om man skall ha lite koll på hälsan, så är det mycket att dricka sig full 1 gång i veckan. Men det är ju upp till var och en att göra som man vill. Men jag vill i alla fall INTE utsätta min kropp för detta.

jag hoppas bara att Psy-mannen är stark och står pall hälsomässigt, för vi vill ju inte missa en go medlem här på forumet.
;D ;D ;D
Legolas.
jag kanske är fel ute där. Men om jag är 5 veckor i Thailand varje år. Så blir det ett antal dagar man konsumerar alkohol.. sen blir det inte mycket kvar av dessa 52 dagar på ett år.

"Gazton " sa:
Legolas.
jag kanske är fel ute där. Men om jag är 5 veckor i Thailand varje år. Så blir det ett antal dagar man konsumerar alkohol.. sen blir det inte mycket kvar av dessa 52 dagar på ett år.

Precis min tanke Gazton....att vi smålänningar är så lika :thumbsup:

Jag skall avge ett nyårslöfte som jag garanterat kommer att kunna hålla.

Jag lovar att jag kommer att vara trogen min hustru under 2011 och för alltid! Otrohet finns inte i mina tankar överhuvudtaget, jag älskar henne för mycket för det.

//Berralund

"Berralund " sa:

Jag lovar att jag kommer att vara trogen min hustru under 2011 och för alltid! Otrohet finns inte i mina tankar överhuvudtaget, jag älskar henne för mycket för det.

//Berralund

+1 (ja, min egen hustru förstås ;) )

"Berralund " sa:

//Berralund

Du är bäst! :clap_tranparent: :angel_transparent:

Jag kommer alltid att ta en eller många öl
under 2011, och ta hand om min lilla
thaitjej, och hoppas bli bjuden på mat
i en annan stad

:wai:
Mitt Nyårs löfte, till denna länk är:

Att inte göra några nyårs löften som inte kan hållas, för i slut änden så är löften något som är lätt att brytas, eller inte kan genomföras...

M.v.h. Berra :reta:

"Gazton " sa:
Jag lovar att minska ner mitt rökande. max 10cigg per dag ( alkohol relaterade dagar ej inkluderade)
Håller fortfarande mitt löfte. Snittet har legat på 8st. +att jag gör 2 lååång promenader i veckan.
Men i dag är det en alkohol-kväll så jag har köpt på mig lite extra med cigg :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

N
Svar
12
Visningar
1 K
A
A
Svar
10