Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hört att de sågat ner granen...Angående matchen ikväll, så vet jag att joddlarna har 2 backar avstängda, vi har Sebastian L borta. Någon annan som har mer info tages tacksamt emot.
5555 @Krille ! Jag har inget emot Granqvisten… Han är ju Skåning!!! Vad jag sett skall han spela i HIF Helsingborg senare.?Som vanligt ett korrekt svar av Pepsi, men du kan ju få rätt eftersom ostlandet tydligen ska spela i sina röda tröjor. Men jag förstår inte vad du har emot Granqvist. Stämmer att Schweiz länge varit högt rankat och det pga.flera framgångar både i em och VM där de ofta gått långt, har för mig att de åkte ut i 8,e mot Argentina efter förl. Förra VM .Så visst är de bra, men rankingen betyder inget ikväll. Vi vinner, förfesten har börjat här

Jag håller på Sverige alla dar i veckan. Fast inga köttbullar här är det somtam och givetvis Chang till5555 @Krille ! Jag har inget emot Granqvisten… Han är ju Skåning!!! Vad jag sett skall han spela i HIF Helsingborg senare.?
Han kan lägga straffar... Men straffarna gick han på huvudet.. Därav Flabberöv… I Helsingborg skall de ha storbilds TV i dag. Döpt om "Gröningen till Graningen.. Och satt upp en GRAN där... De är tosiga i Helsingborg...
Vi har alltid haft ett internt "krig" i Skåne mellan HIF, MFF och BOIS.. Oftast ett hjärtligt sådant..
Eftersom jag är Landskrona grabb så har väl BOIS varit laget... Men nu nere i källaren...
BOIS , Maa Lai.. ( Zebrorna )
Sverige i gula tröjor, så ser du min bild.. Röda kort... för Janne.. Granen är ödmjuk... Men Janne en skitstövel när han inte kan behärska sitt kända humör…
Snart dags!!! Gårdagens köttbullar och fira Joddlarna.... kl.15.50 …
![]()
Och han är allt annat än en skam, en känslomänniska. Men lite självbehärskning vore kanske på sin plats.Efter ca 10 minuter in på matchen blir Janne, förbundskapten varnad för sitt osportsliga sätt.. Skriker, springer runt och vevar med armarna...
Domaren blev trött på honom..
Fortsätter han så åker han snart upp på läktaren!!En skit som inte kan uppföra sig.. en skam för det svenska laget...
![]()
Då sitter ni lite i samma båt, du å JanneEfter ca 10 minuter in på matchen blir Janne, förbundskapten varnad för sitt osportsliga sätt.. Skriker, springer runt och vevar med armarna...
Domaren blev trött på honom..
Fortsätter han så åker han snart upp på läktaren!!En skit som inte kan uppföra sig.. en skam för det svenska laget...
![]()
Ja rätt som det är träffar dom satelliten, så du inte kan se matchen längreSkjuter som kråkor i stället för att bara hånfullt rulla in bollen