FotbollsVm -18

55555 @Audirs2 ett tips,;) men det vet jag att du inte behöver:). sätt på din respektive istället för tv,n det enda du behöver göra är att:thumbsup::p ,,,,,,,, Jo. Ni vet eller?;)
Pepsi kanske ska äta något skattebefriat eftersom det är så tyst nu:D, eller så är han på väg till Ruski för att heja på alla lag förutom Mexiko, som förmodligen kommer att va det sämsta laget i Vm efter matchen på Onsdag:eek:. (PS) Pepsi. Du är en frisk fläkt. DS)//:wai: … Som min kära mor sa: Ger du dig in i leken får du leken tåla... (Bra va)

Det verkar som att @Pepsi s gamla vinylskiva har hakat upp sig. Vi får väl innerligt hoppas att han inte får rätt, då lär han bli fullständigt odräglig. Jag sitter på tåget hem på onsdag när matchen spelas, får väl följa den på mobilen så gott det går. Ich möchte gerne Deutschland in Tränen sehen!! Sorry för tyskan men jag vill att alla tyskar skall förstå. :D
Bra att du är tydlig, finns en del internationella gubbar här:D:D
Bra att du är tydlig, finns en del internationella gubbar här:D:D
@Berralund … Du behöver inte vara ledsen.. På med Sombrero hatten på Onsdag!! Mexico vinner nog.. Även de svenska spelarna är bekymrade.. Läste tidningen i dag att de var oroliga över att Mexico var så starka. Vi är lite trötta..
Sedan får man väl hoppas att Janne Andersson inte börjar slåss igen.. ;) Han har lite kort stubin.. :D
Men i dag får vi väl hoppas på Danskarna... "Vi e röde, vi e vide" !!! :):) Hoppas de slår grodätarna.. :confused:

Alla är vi väl internationella... Göteborgare, Stockholmare, Skåningar, Mexicanare, mm.. :wai::wai::wai: Same same !!:thumbsup::thumbsup:

Kollat första halvlek mellan Danmark - Frankrike... :(:( Vilka sope gäng...
Jag hoppas på Danmark.. Men vid flera tillfällen skickar de bollen till lugnt till målvakten... Men inte deras egen målvakt utan till den franska målvakten som lugnt tar emot den... :eek::eek:
Inte som Tyskland mfl som har ett stenhårt offensivt spel... Både Danmark och Frankrike lullar runt …
Spelet påminner om 2 stycken division 2 lag nu... Ge pojkarna lite Red Bull!! Så att de vaknar!!! Båda lagen.. :D

Och där gick även denna tråden vidare in i politikens elände,, visst trodde "anade" jag att det skulle komma från politikern nr:1 här på forumet,, fan Phonta, skriv om något du jagat sista tiden istället.
Angående rasism,, den finns överallt. Nu ger jag upp denna tråden.

Och där gick även denna tråden vidare in i politikens elände,, visst trodde "anade" jag att det skulle komma från politikern nr:1 här på forumet,, fan Phonta, skriv om något du jagat sista tiden istället.
Ge inte upp tråden.Han är ju känd som Cassius Clay.Störst,Bäst och vackrast.

Blir inget mer av detta , ingen politik i det fö.:thumbsup:

Blir inget mer av detta , ingen politik i det fö.:thumbsup:
Okej. Bra Phonta:thumbsup:, både du och jag vet bättre. Nu tyckte jag du gick över till den förbannade politiken på ett sätt som var rent osmakligt. VI som gillar fotboll vet att rasism ska dödas, och det vet jag du står bakom.:)

Hoppas innerligt att "vi" Sverige vinner imorgon, tycker de gjorde en heroisk match mot Tyskarna som var (är) klassen bättre. Om man ser på dagens fotboll så är det väldigt små marginaler som avgör vem som vinner, hoppas även att @Pepsi får kul när han nu får hjälpa mig ta över denna tråd för fortsatt trevligt fotbollssnack.
Själv släcker jag datorn nu, för att åka "hem" till Buriram. Vi ses igen snart.:wai:

Hoppas innerligt att "vi" Sverige vinner imorgon, tycker de gjorde en heroisk match mot Tyskarna som var (är) klassen bättre. Om man ser på dagens fotboll så är det väldigt små marginaler som avgör vem som vinner, hoppas även att @Pepsi får kul när han nu får hjälpa mig ta över denna tråd för fortsatt trevligt fotbollssnack.
Själv släcker jag datorn nu, för att åka "hem" till Buriram. Vi ses igen snart.:wai:
Trevlig resa nu @Krille :) spar några Chang, så det inte är torrlagt när jag åker i höst:D

Då får vi gratulera danskarna som är klara för åttondelsfinal :)

Även Argentina gick vidare, hur nu det va möjligt med alla chanser Nigeria hade.

I morgon går svenskarna vidare till åttondelsfinal, @Pepsi kommer sätta tacosen i vrångstrupen:pmen ha förtröstan, går att skölja ned me tequila:D

Då får vi gratulera danskarna som är klara för åttondelsfinal :)

Även Argentina gick vidare, hur nu det va möjligt med alla chanser Nigeria hade.

I morgon går svenskarna vidare till åttondelsfinal, @Pepsi kommer sätta tacosen i vrångstrupen:pmen ha förtröstan, går att skölja ned me tequila:D
Jag skulle nog föredra Mezcal, och se till att tugga masken väl. :D Kul att Danmark gick vidare men synd att Argentina klarade sig vidare, det var dom inte värda.

Jag får försöka följa Sveriges triumf från tåget så gott det går, det lär inte funka att streama. SJ s WiFi är säkert alltför långsamt och jag sitter dessutom i en tyst avdelning.

Jag skulle nog föredra Mezcal, och se till att tugga masken väl. :D Kul att Danmark gick vidare men synd att Argentina klarade sig vidare, det var dom inte värda.

Jag får försöka följa Sveriges triumf från tåget så gott det går, det lär inte funka att streama. SJ s WiFi är säkert alltför långsamt och jag sitter dessutom i en tyst avdelning.
Hörlurar kapten;)enkelt knep i dom tysta vagnarna:)

Tillbaka
Topp