FotbollsVm -18

:reta: Hur många fel behöver du för att inse att du är ute och cyklar:D:Dmen det tar vi imon;)
Nu håller vi på Uruguay, och hoppas dom slår ut grodätarna:cool:
Slog just på TV'n Uruguay - Frankrike... Oddsen säger att grod ätarna vinner... Men domaren gillar frisparkar så den som filmar mycket kan ju vinna... ;) I Kväll kl.20.00 är det Brasilien - Belgien.. Vinner inte Brasilien kan de åka hem och röka brass... :p:p

Vet inte??? ;) Hänger på frugan vad hon vill.. :p:p Har jag tur får jag se matchen... Annars kanske hon vill annat.... :p:p:p
Själv så lovade jag att grilla om jag fick rast 20.00 - 22.00:)vad som ligger på grillen behåller jag för mig sjäv:afro:
Men fick löfte, att under Brasilien matchen ligger alla aktiviteter på is:D

Själv så lovade jag att grilla om jag fick rast 20.00 - 22.00:)vad som ligger på grillen behåller jag för mig sjäv:afro:
Men fick löfte, att under Brasilien matchen ligger alla aktiviteter på is:D
Allt på is??? Gäller det pilsnerna? ;) Om frugan kommer och vill mysa med dig så väljer du fotbollen framför henne?? :p
Typ.. Tirak!!! jag älskar dig.... Vill du mysa med mig..?? Näää!!! Jag ser på fotboll kärring.. Ser du inte det?? Phai!!! Hämta en öl i stället för att stå i vägen framför Tv'n … :D:D:D:afro::afro: Det är väl du som bestämmer?? ;););) จูบ ๆ ... :beer:

Uruguay - Frankrike nu 0 - 2... Grodätarna leder lite mer!!! :p
@Micke.T , Vad säger du? "Nu håller vi på Uruguay, och hoppas dom slår ut grodätarna" :thumbsup::thumbsup::thumbsup: จูบ ๆ

Allt på is??? Gäller det pilsnerna? ;) Om frugan kommer och vill mysa med dig så väljer du fotbollen framför henne?? :p
Typ.. Tirak!!! jag älskar dig.... Vill du mysa med mig..?? Näää!!! Jag ser på fotboll kärring.. Ser du inte det?? Phai!!! Hämta en öl i stället för att stå i vägen framför Tv'n … :D:D:D:afro::afro: Det är väl du som bestämmer?? ;););)จูบ ๆ ... :beer:
@Pepsi för mig är inte allt svart eller vitt:p vill frugan mysa under fotbollen, klarar jag nog det me:D:pdu vet, Göteborgare klarar fler bollar i luften;)och detta utan alkohol:mad:

Kikade på Uruguay - Frankrike... Ingen höjdare... Blev slagsmål.. Och några som hade svårt att fatta att det är domaren som bestämmer... Då började några bråka med domaren i stället... :eek: Gula kort!!! Skulle varit utvisning direkt... :thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown::thumbsdown: Uruguay hade lite svårt att inse att de var sämre... Då tog de till nävarna i stället... Men vad hjälpte det?? Nu åkte de ut... De grät innan matchen var slut.. :confused::confused::confused:

55555 Som jag sa innan... Om inte Brasilien vinner kan de åka hem och röka brass.... Verkar som de gjort det innan de började spela i dag...
De går runt och lullar... Verkar vara påtända.. Belgarna leker med dem.. Om de inte skärper sig i andra halvlek då förtjänar de att åka hem...
Spelar som ett korpalag...

Tillbaka
Topp