Fotbolls EM

• Trådstartare Trådstartare Gazton
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gazton

Gäst
Var faktiskt helnöjd med de två matcher som spelades i går Polen-Grekland och Ryssland-Tjeckien.

Ryssland kan nog bli svåra.
Idag ser jag fram emot Holland-Danmark och Tyskland -Portugal :)

Hoppas tyskarna åker ur tidigt i EM :thumbsdown:

Jag hoppas att holländarna får stryk av danskarna. Har aldrig gillat dom. Tyskland-Portugal är jag mer kluven till men håller på Portugal.

Tyskland-Portugal 1-2
Danmark-Holland 2-2

Så tror jag kvällen slutar :)

Sverige krossar i grundspelet som de gjorde i hockey ;D :D ;D

Sen tar de hem bucklan, eller hur gubbs och kvinns...

Tänk om du får rätt Jo-Be. Det hade inte varit fel. Men tyvärr tror jag inte på det, speciellt matchen mot Frankrike blir svår. Men det gäller att knäcka Ukraina på måndag till en början, skitsvårt bara det. Vårt stolta landslag har dock vunnit "dödens grupp" förut. :D

"Berralund " sa:
Jag hoppas att holländarna får stryk av danskarna. Har aldrig gillat dom. Tyskland-Portugal är jag mer kluven till men håller på Portugal.
Jag håller med dig. Klar att vi, som ju bor i små byar utan för Köpenhamn håller på Danmark...

"Berralund " sa:
Tänk om du får rätt Jo-Be. Det hade inte varit fel. Men tyvärr tror jag inte på det, speciellt matchen mot Frankrike blir svår. Men det gäller att knäcka Ukraina på måndag till en början, skitsvårt bara det. Vårt stolta landslag har dock vunnit "dödens grupp" förut. :D

Måste få drömma lite ;D :D ;D
Men det lär väl inte hända under min livstid i alla fall :o

Till fotbollen. Måtte Spanien vinna över Italien. Det finns inget roligare än när dom senare förlorar. Det är ju aldrig deras fel utan konspirationer emot dom, läggmatcher etc etc.

Som man känner sig själv känner man andra! 8)

"Berralund " sa:
Till fotbollen. Måtte Spanien vinna över Italien. Det finns inget roligare än när dom senare förlorar. Det är ju aldrig deras fel utan konspirationer emot dom, läggmatcher etc etc.

Som man känner sig själv känner man andra! 8)

Kallas även passion ;)

Som vanligt..... Sverige vinner inte med Zlatan på planen
Zlatan må vara hur bra som helst nere på kontinenten men vad uträttar det svenska laget när han är med?
O.K. Han snubblade in en boll, som så ofta, men Sverige förlorade.
Jag har aldrig varit ett fan av honom som spelare i landslaget. Hans omgivning klarar inte att se hur genial han kan vara. Nej, in med en mer medioker lirare så tror jag att det går bättre.
Det har visat sig vid tidigare tillfällen när Zlatan inte varit med.
Experterna på TV, och i landslagsledningen är blinda som höns med avhuggna huvuden.
Jag hoppas att jag får äta upp mina ord senare i turneringen.

vilken djävla skit match o domarna ska vi inte prata om
dom e ju för fan mutade som den Thailändska regeringen nej fy fan

nu e det bara grodätarna o våra släktingar i England vi ska vinna mot....

"glimten66 " sa:
vilken d[¤#@@¤%] skit match o domarna ska vi inte prata om
dom e ju för fan mutade som den Thailändska regeringen nej [¤#@@¤%]

nu e det bara grodätarna o våra släktingar i England vi ska vinna mot.....

Mr. Glimten. Om vi råkar befinna oss I Thailand samtidigt så bjuder jag in dig till Yasothon för att käka groda. Ooy är en jävel på att laga till dem. Jo, du kan nog få en virrepinne och en och annan öl av valfri sort :) Passar inre grodan så finns det fortfarande det resterande att ta till...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp