Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja du kan ju behöva dränka sorgerna efter dom Finska Lejonens torsk mot Danmark i hockey igår kväll.![]()
Folknykterhetens Dag
Håller redan på fixa till vätskebalansen i kroppen.
![]()
Hade det inte varit min torra årsperiod så hade säker skålat, för motvalls är melodin.Idag, på Kristi Himmelsfärdsdag, är det av tradition Folknykterhetens Dag. Själv kommer jag att fira denna med några glas rödvin framåt kvällen.
Minns att jag mönstrade av en gång för länge sedan och har sällan varit så packad när jag kom hem just på denna dag.![]()
Från tre fast ett spelar inte hockey.Det är det bästa med att vara från två länder, förlorar det ena så har man ju alltid chansen hålla på det andra laget.
Enda gången man blir kluven är båda möts på samma plan/rink, då får man hålla på det lag som presterar bättre.
Från tre fast ett spelar inte hockey.![]()
Det var en överraskning för mig i alla fall. Kul då har vi tre länder att hålla på.
He he, kommer ihåg Sverige Vitryssland för några år sedan!Ja du kan ju behöva dränka sorgerna efter dom Finska Lejonens torsk mot Danmark i hockey igår kväll.![]()

Jodå, men jag minns Sverige - Vitryssland bättre i årets match.He he, kommer ihåg Sverige Vitryssland för några år sedan!Nu säger nog Berra:käften!
![]()
Tycker slaget vid Poltava e bättre!Jodå, men jag minns Sverige - Vitryssland bättre i årets match.![]()

Jasså, du är så gammal att du minns det. Trodde jag faktiskt inte.Tycker slaget vid Poltava e bättre!![]()
Hvornår smager en Tuborg bedst - Hvergang!Schka re vara bärs schka re vara kopparbärs...
Hvornår smager en Tuborg bedst - Hvergang!