Finns-på-youtube TRÅDEN

"legolas " sa:
Men måste ni köra med inbäddningar då???? Sätt bara in länken..
så får vi själva klistra in länken i adressfältet - hur jobbigt är det??

Värst vad du är Kalle redig idag då... Klart du har rätt (Lite) :D

Min ständiga söndags låt.. och visst är det så, att trots allt finns havet kvar där utanför.. det sätter jag 100 spänn på :afro: Godmorgon alla!!!!!!

Herregud om man ändå kunnat ge basisten karma... Kolla in hur han behandlar basen i 10 minuter.... Kom igen det rockar fetttttttttttttt

På min absoluta topp 3 lista..ta er tid och lyssna på
1, det underbara introt av keith
2. Lisa fisher.. en Bronx brud som dom plockade med..(Hon med schalen)

Fy fan vilken gåshud jag får.

"Gazton " sa:
På min absoluta topp 3 lista..ta er tid och lyssna på
1, det underbara introt av keith
2. Lisa fisher.. en Bronx brud som dom plockade med..(Hon med schalen)

Fy fan vilken gåshud jag får.

Tryckte på fel citat förra gången, det var Stones jag menade.

Så mycket julstämmning... Tyvärr avled Kirsty MacColl alldeles för tidigt...

Jaha då har man lyckats få den här låten på hjärnan..fan vad hon rör sig häftigt.. Låten är go den med.

"Gazton " sa:
Så mycket julstämmning... Tyvärr avled Kirsty MacColl alldeles för tidigt...

Fy fasen Gazton, ståpäls och allt annat. En av mina absoluta julfavoriter. Shane i the Pogues kunde verkligen leva livets glada dagar, där ligger vi nog i lä. Och visst dog Kirsty MacColl för tidigt, var det inte en drunkningsolycka?

Att du la upp låten här kan bara betyda en sak: KARMA!!!

"Berralund " sa:
Fy fasen Gazton, ståpäls och allt annat. En av mina absoluta julfavoriter. Shane i the Pogues kunde verkligen leva livets glada dagar, där ligger vi nog i lä. Och visst dog Kirsty MacColl för tidigt, var det inte en drunkningsolycka?

Att du la upp låten här kan bara betyda en sak: KARMA!!!
MacColl omkom vid en badolycka i Mexiko, då hon blev påkörd av en motorbåt tillhörande den mexikanske affärsmannen Guillermo González Nova. En av Novas anställda tog på sig skulden och dömdes till böter för vållande till annans död, men omständigheterna kring olyckan är inte helt klarlagda. tack för karman Berra

Shane och Pogues, ett minne, var på konsert med dom här i Sthlm, Bandet kom in Shane kom in, försökte att vara med på första låten satte sig mot trummorna och fick sedan ledas ut. Bandet körde på utan Shane. Så jäkla sorgligt för dom var grymma med Shane i form.

Liknande trådar

T
Svar
0
Visningar
927
thachpham92
T

Tillbaka
Topp