Fine dining

Helt ärligt, vad fan tjatar du om.

IMG_1199.png
Som jag sa, han var aktiv på MPR.

Ständigt denna häst.

Vore intressant att träffa karln som verkar uppröra alla.

Ständigt denna häst.

Satt o åt frukost på en restaurang förr en 7 , 8 år sen , O herrn travade in o ja han tog verkligen hela restaurangen med storm . Tröttnade på ca 5 min på hans snack ...

Ständigt denna häst.

Mig upprör han inte, jag säger bara tack och godnatt när/om folk blir för jobbiga, finns fö värre folk att snacka med än honom, men på internet kan han vara ett riktigt pucko.

Tycker du att det är en finmiddag så är det ju det. Finns väl ingen annan som ska bestämma vad en finmiddag är utan den som äter den, jag tycker det ser riktigt finfint ut.

Fast Fin Dining är ju inte så enkelt som en fin middag.
Frågar du mig, med de kriterierna, så är en nam tock eller laab Moo på trottoarrestaurangen Fine Dining.

För att kvalificeras som fine Dining så är det bordsbokning, dresscode och restaurangen ska vara utöver det normala gällandes allt från servetter till kyparens kalsonger.
Självklart ska även maten vara bra, men man ska även betala onödigt mycket för en massa saker som inte stoppas i munnen.

Bara för att maten är bra så är det inte fine dining.

Frågar du mig, med de kriterierna, så är en nam tock eller laab Moo på trottoarrestaurangen Fine Dining.

För att kvalificeras som fine Dining så är det bordsbokning, dresscode och restaurangen ska vara utöver det normala gällandes allt från servetter till kyparens kalsonger.
Självklart ska även maten vara bra, men man ska även betala onödigt mycket för en massa saker som inte stoppas i munnen.

Herre jisses vilket trams.

Det är väl även då man ska skifta händer hur man håller besticken och använder gaffeln på fel sätt.

Som tur var så var barnen med så stoppades mycket i mun och jag tog ju vinbuffe så drack nog på plus, gick på 7000thb och jag tror kyparen hade nåt i kalsongen för vi gick innan vi blev utslängda ;)
Bord bokade vi också.

Fast med tanke på vad man fick så var det inte dyrt, fri dryck och bra mat i 5 timmar för 4 pers, brännt mer på puben för 1 pers.
Men maten och utbudet var bra.
Finns även lunchbuffe för halva priset på dagen.

Sen finns det 3 restauranger på Hilton, ena har jag inte ätit på för löjligt dyr, där kanske är fine dining, där kostar en köttbit +4k.

Herre jisses vilket trams.

Det är väl även då man ska skifta händer hur man håller besticken och använder gaffeln på fel sätt.

Ja, det kanske är trams.
Men om man tycker att McDonalds är gott som fan, så gör det inte McDonalds till fine dining oavsett hur mycket man vill.

Var gränsen går för att det ska kallas fine dining vet jag inte. Jag är egentligen inte brydd heller.
För min egen del räcker det med att maten är god och bryr mig föga om kaffet serveras av en ballerina eller om Bengt-Ove kommer in med en kopp kaffe efter maten.

Tillbaka
Topp