Nu äntligen har vi fått ett brev hem ang fiber, vad säger ni experter om det. Är det bara att skriva på?
Vad är fördelar och nackdelar med fiber?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SverigeI Thailand?
Nu äntligen har vi fått ett brev hem ang fiber, vad säger ni experter om det. Är det bara att skriva på?
På vårt erbjudande så stod det ca 17900kr, och tar vi inte det så skulle det kosta ca 29000 någonting om vi vill ha det en annan gång.Ett hus med fiber är mer lättsålt än ett hus som inte har fiber. Alla vill väl ha fiber idag. Kostar det under 25.000 så slå till.
Bara slå till, ökar värdet på huset och som sägs lättare att säljaNu äntligen har vi fått ett brev hem ang fiber, vad säger ni experter om det. Är det bara att skriva på?
Typiskt Telia.För vår del blev det inget. Eftersom jag jobbar i Danmark så står det inkomst noll och trots att jag skulle betala kontant vid leverans gjorde Telia en kreditprövning och var därefter direkt oförskämda och krävde kontant betalning en vecka senare och ganska långt innan leverans. Så jag blev förbannad och bad dom koppla upp fibern någonstans där solen aldrig skiner. Samma pris gällde på ett ungefär.![]()
![]()
![]()
Ingen fara, vi har ADSL som funkar bra så vi klarar oss. Jag sa dessutom upp vårt övriga abonnemang med Telia så dom förlorade en kund helt och hållet. Men det skiter dom väl förmodligen fullständigt i.Typiskt Telia.
Vi fick motsvarande erbjudande på landet, men då vi bara är där några månader om året tackade vi nej!
Kanske kan "låna" lite WiFi av snäll granne!