Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nog nån som ligger i frysen, men där gör den ingen nytta. Jag är inte ett dugg avundsjuk"Birger LKPG " sa:I en sjö som heter Järnlunden.
Ska tänka på dig Rolf när vi äter Gösfilé ;D

"Berralund " sa:Det där var några firrar med dignitet. Annat än dom ynkliga makrillarna jag lyckades dra upp häromdagen. Men dom smakade i och för sig utmärkt. :![]()
"Gazton " sa:Makrill är fan så mycket bättre än det sonen och jag fick i går.. 3 Mört och en stor brax.![]()
"ledarn " sa:Det var väl det jag trodde..... Där finns ju Sveriges största "sötvattens krokodiler"....
F..n har sett på TV när dom höst fiskar där... Vilka monster dom drar upp..
Du ska köra med "jerk" (lite som poppers). Det är ett speciellt spö och speciella drag. Gå in på lokala fiskeaffären och fråga om du inte vet vad det är..
"legolas " sa:Rolf, nu blev jag besviken på dig. Tillhör du dom som drar upp allting som fastnar på kroken, och struntar i att du dödar nästa generationens fiskar....
Sådan småfisk får vi dryga böter på västkusten, om vi skulle vara så taskiga och ta upp det ur vattnet...
;D ;D ;D
Man har väl för fan frys"legolas " sa:Rolf, nu blev jag besviken på dig. Tillhör du dom som drar upp allting som fastnar på kroken, och struntar i att du dödar nästa generationens fiskar....
Sådan småfisk får vi dryga böter på västkusten, om vi skulle vara så taskiga och ta upp det ur vattnet...
;D ;D ;D
"ragnela " sa:Jag har aldrig fattat varför man ska plåga en fisk med krok i munnen och hala och dra i den stackars kraken och sen slänga i den igen!! Idiotiskt och borde förbjudas. Ät den fisk ni fångar eller ge bort den.