Elitserien/Hockey-allsvenskan 2011/2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Nu är det snart dags igen, vinterns stora sportbegivenheter knackar på dörren. Vilket lag tror ni vinner Elitserien denna säsongen, vilka får kvala? Och hur går det i Hockeyallsvenskan?

För egen del är ju den lägre serien intressantast, tyvärr harvar ju mitt älskade Malmö Redhawks fortfarande där. Men det är nu eller aldrig, efter nysatsningen så hoppas jag verkligen att man når kvalserien och sedan går upp.

Vad har ni för synpunkter?

// Edit: Modifierat rubriken för bättre sidlayout på startsidan.

..........

DSC00221.webp

I årets elitserie kommer stockholmslagen visa framfötterna, och säkerligen till en herres stora förvåning här på forumet tror jag att djurgården tar hem guldet i årets elitserie. AIK kommer återigen att ta sig till semifinal där man blir utslagna av Skellefteå,

Mats

"matteisurin " sa:
I årets elitserie kommer stockholmslagen visa framfötterna, och säkerligen till en herres stora förvåning här på forumet tror jag att djurgården tar hem guldet i årets elitserie. AIK kommer återigen att ta sig till semifinal där man blir utslagna av Skellefteå,

Mats

:wai: :wai: :wai:

dif2.webp

Oerhört tragiskt, Stefan Liv var en oerhört duktig målvakt. Men framför allt är det ju en tragedi för hans familj. R I P .

"Mats 49 " sa:
Hmm!!

Har denna tråd dött ut helt eller?
Trodde det var större intresse för elitseriehockey än såhär bland
Chaimai medlemmarna??

Hur som helst så blev det 2 poäng för Timrå igår borta mot Skellefteå på OT. :thumbsup:

Mats 49 :wai:

Nejdå Mats, den skall inte dö! Härligt att säsongen äntligen är igång! :laugh:

Mitt Malmö Redhawks startade ju utmärkt igår, 3 poäng borta mot Mora var starkt gjort. Hoppas att fortsätningen blir lika bra, förutsättningarna finns absolut med det lag och de ledare man har nu. Kvalserien är målet i första läget, det skall vi klara! :thumbsup:

Vi får allt hoppas att dom kliver upp i högsta serien igen, dom hör inte hemma i allsvenskan.

Men Gnaget ångar på,hoppas nu att Fasth håller samma höga klass säsongen ut.
Däremor Djurgården som vart så upphaussad innan start har någon for av allmänhetens åkning ;D

Tror att årets elitserie blir otroligt jämn, finns inget stryklag i år. kolla bara på växjö dom är totalt respektlösa och verkar ha ett riktigt jävlaranama i laget. Tror trots detta jag att som jag sa tidigare kommer säsongen 11/12 bli säsongen där stockholmslagen visade framfötterna. :)

Mats

Jag får gratta matte o rolf för vinsten i går Fast e förjävla duktig måste ja säga :)

Helt underbart,nu var det första skit laget från småland överkört kom igen Klubben
LHC LHC LHC :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp