Minesto Dragon Class
Aktiv medlem
Någon som har sett denna EL -moppe Fuyu Super ?
Vänligen
Vänligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon som har sett denna EL -moppe Fuyu Super ?
Vänligen
![]()
Det borde DU veta, om det var du som .... !?Hur var när ?
Det borde DU veta, om det var du som .... !?
Skoja bara.....
30km på en laddning, gör 40km/Tim i nedförsbacke o hemlängtan
Vänligen
![]()
Vart stals den , när stals den ?
Antagligen någon bittergubbe, knappt 60år fyllda som hatar Greta så mycket att den stals för att bara slängas i ett dike för att förmultna.Och varför?
Vart den stals ifrån är ganska oväsentligt.Vart stals den , när stals den ?
Personen behövde "låna" den.Och varför?
Nej, ingen bittergubbe, men denna kvinna.Antagligen någon bittergubbe, knappt 60år fyllda som hatar Greta så mycket att den stals för att bara slängas i ett dike för att förmultna.
Nej, ingen bittergubbe, men denna kvinna.
Vänligen
![]()
Det var inte i någon slabbiga bar / skabbiga gränd som jag träffade henne !Då vet du ju vem tjuven är. Bara gå till samma slabbiga bar i samma skabbiga gränd å hitta henne igen.
Police detektiv har fått 5-6 telefonnummer av mej, som tjuven ringde från min mobil till sina kompisar !Good luck
Hehe... nu klarnar bilden.Police detektiv har fått 5-6 telefonnummer av mej, som tjuven ringde från min mobil till sina kompisar !
Vänligen
Denna normalt fina o ärliga kvinna på 27 år.Hehe... nu klarnar bilden.
Ludret snodde mobilen och nycklarna till moppen medans du låg avdäckad på sängen.
Sånt går på blåskontot och bara skratta åt att man har en ny historia att berätta. Inget att gråta över!