Detta behöver du göra om du vill se/delta på forumtavlan "Dude, he's way hammered"

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
OBS! GÄLLER ÄVEN OM DU TIDIGARE KUNNAT SE OCH DELTA PÅ "DUDE"-FORUMET. DU MÅSTE AKTIVT GÅ IN OCH GÖRA NEDANSTÅENDE.

För att kunna se och/eller delta i diskussionerna på ovanstående forumtavla måste du vara inloggad och gå in på dina kontaktuppgifter i din profil. Under huvudrubriken "Identiteter" hittar du en kryssruta med texten: Way Hammered Dude. Kryssa i den så får du automatiskt tillgång inom 5 timmar.

På "Dude, he's way hammered" gäller inte de vanliga forumreglerna. Du kan prata om vad du vill men undvik rena olagligheter. (Svensk lag gäller) Grova personangrepp, trakasserier, hot eller förtäckta hot riktade mot andra användare är förbjudet. För att se inlägg eller deltaga måste du ansöka om medlemskap i gruppen. Du måste vara över 18 år och du godkänner att inte yppa något om det som skrivs på denna forumtavla någon annanstans.

Senast redigerad av en moderator:
Vad är det som gör att ni forumägare känner er tvungna att ha en forumdel som inte tål att visas för allmänheten. Hör snaskigheter hemme på ett Thailandsforum.

Så länge det inte är olagligheter som publiceras kan jag inte se något fel i det. Det är ju helt frivilligt att titta. Denna tavla kom till efter önskemål från ett antal medlemmar och det är bättre att den finns än att dylikt material publiceras i öppet forum.

Om man inte vill vara med så är det bara att meddela mig så tar jag bort behörigheten.

Ni g
Så länge det inte är olagligheter som publiceras kan jag inte se något fel i det. Det är ju helt frivilligt att titta. Denna tavla kom till efter önskemål från ett antal medlemmar och det är bättre att den finns än att dylikt material publiceras i öppet forum.

Om man inte vill vara med så är det bara att meddela mig så tar jag bort behörigheten.

Ni gör givetvis som ni vill men jag tycker det är att lägga ribban väldigt lågt. Vilken krets vänder ni er till på forumet. Dåligt försvar att säga att vill man inte titta är det bara att stänga ögonen. Forumet lider väl inte av gubbsjuka och borde ha en bättre moral än så. Bara mina tankar och funderingar.

Tycker alla forum verkar ha hemliga avdelningar, allt från flashback, TVF, TF, och forum som berör andra områden som jag är med i. Alltid minst 1 forum som är dolt för alla som inte ansöker, och ett som enbart "seniorer" på forumet kan se.
Helt normalt i mina ögon.

Vad är det som inte tål granskning av kreti och pleti. Det senaste var en naken bild som fördes över till (Dude)tycker ni sådant trams hör hemma på ett forum om Thailand är det er sak men jag kan inte se vad det fyller för funktion.

Vad är det som inte tål granskning av kreti och pleti. Det senaste var en naken bild som fördes över till (Dude)tycker ni sådant trams hör hemma på ett forum om Thailand är det er sak men jag kan inte se vad det fyller för funktion.
Det är bättre att såna bilder hamnar i ett eget fora då det även finns minderåriga som läser på forum

Det är bättre att såna bilder hamnar i ett eget fora då det även finns minderåriga som läser på forum
Jag personligen tycker inte att det hör hemma här överhuvud taget. Ungefär som att de ska röja i Pattis (dina ord Glimten) för att locka fler barnfamiljer. Så svårt ska det väl inte vara att hålla ett forum fritt ifrån sådant som inte tåler att läsas av ungdomar. Hålla på att ha en egen forumdel för gubbsjuka är onödig plats på servern om du frågar mig.

För de som gillar lite friare tyglar, off topic och "smärre personangrepp" påminner jag om möjligheten att se/delta på forumtavlan "Dude, he's way hammered".

Tillbaka
Topp