C
Caveman™
Gäst
Själv är jag yngre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"andrejsdenruskige " sa:Nu har jag inte röstat eftersom det inte går via tapatalk. Men det är verkligen skrämmande resultat.
Jag förstod att det var något sådant resultatet skulle bli.
"Berralund " sa:Och varför är det skrämmande då? Jag är något år äldre än svärmor men det är inte henne jag älskar och har barn tillsammans med.
"andrejsdenruskige " sa:Skrämmande att det är så pass få "unga" på forumen.
Är det det som kallas för gubbsjuka i folkmun?"Lyco " sa:andrejsdenruskige
Tror faktiskt att det kan ha en alldelses naturlig förklaring helt enkelt, vi äldre har större behov av att prata om saker och vill höra vad andra tycker, alltså ödmjukhet inför livet, yngre de vet
Lyco
"Caveman™ " sa:Det svänger i omröstningen, men fortfarande så är de flesta medlemmarna* på CM äldre än svärmor, intressant.............
ps. vad kallar eran "fru"/"flickvän" er? Mr ATM eller farbror'n
* som röstat
"Berralund " sa:... finns det ett ord på thai för grottman eller stenåldersman?![]()
När vi är i familjen eller med bekanta så kallar hon mig vid mitt namn och när jag gjort bort mig eller bland utomstående så kallas jag för farang alt farangjäveln, lite beroende på hur pass arg hon är"Berralund " sa:Nä, verkligen inte. Älskling eller tiirak är det som gäller.
Vad kallar din fru dig för, finns det ett ord på thai för grottman eller stenåldersman?![]()