Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Att jag lyckats lura bort målningen av huset. Grannens bror som är Finländare har blivit arbetslös och ville tjäna några spänn.
Så nu ser jag fram emot 5 veckors semester om 14 dagar
Jag och thailändskan var uppe i Beijing för att förlänga våra visa för några veckor sen. Det slutade i princip med katastrof. Kvinnlig kinesisk passpolis och en thailändska, bägge med svårartad pms kan bara sluta på ett sätt. Ögonenen på bägge ,som var svarta från början, blev katastrofsvarta. Thailändeskan har efter detta hotats med livstidsutvining och svartlistning i Folkrepubliken Kina. Dom ringde idag från Beijing och i princip bad om ursäkt. Vi har våra work permits.
Var att jag ringde till frugan och frågade hur(bebisen)Keyla mår, har inte varit i kontakt med dem på två veckor(en vecka jobb och utan pengar i simkortet), men båda mådde bra och Keyla är en snäll bebis, som inte gör livet till ett elände för frugan...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.