Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tänk om man skulle ha samma tur som Berra. Bli bjuden på thaikäk och slippa göra bort sig i köket på egen hand. Snacka om att Berra är gubben med guldbyxor.
Tänk om man skulle ha samma tur som Berra. Bli bjuden på thaikäk och slippa göra bort sig i köket på egen hand. Snacka om att Berra är gubben med guldbyxor.
Berra. Bra karl blir redlös själv.
Se bara denna Tom ka gai som jag i afton avnjuter i ensamhet. Vem behöver fruntimmer?
Jo, jag gör det men maten klarar jag hyggligt
Berra. Bra karl blir redlös själv.
Se bara denna Tom ka gai som jag i afton avnjuter i ensamhet. Vem behöver fruntimmer?
Jo, jag gör det men maten klarar jag hyggligt
....vad fasiken är en tom ka gai mot en varm och välkomnande famn att krypa in i när natten och mörkret lägrar sig i stugan och när kalla isande vindar drar in genom varenda springa i ens enkla läger? Längtan förstärks av vintermörkret.
Sir One byter gärna bort varenda tom ka gai mot en stunds lägrande med den tilltänkta.
Dags för förändring i tillvaron, dags för ännu en resa, den sista innan hon kommer hit.
Dags att se över de sinande tillgångarna.
Jag har inte vågat säga det på V75 tråden med risk att inte bli trodd men min granne Annlouise prickade in 7 rätt som gav c:a 14000 SKR. 2400 till mig vilket blev att välkommet tillskott till reskassan. Snart dags att telegrafera att nyckeln till kyskhetsbältet är på G
Ugnsgratinerad svampmacka med bacon och greveost slank ner som en smäck så här på söndagskvällen.
Har under tre dagar käkat i Spanien, största besvikelsen en enstjärnig restaurang i marbella. Jag hade ändock tur i mina val men det var inte värt lyxpriset. Bästa maten fick vi på golfrestaurangen vi spelade golfen på.
Ugnsgratinerad svampmacka med bacon och greveost slank ner som en smäck så här på söndagskvällen.
Har under tre dagar käkat i Spanien, största besvikelsen en enstjärnig restaurang i marbella. Jag hade ändock tur i mina val men det var inte värt lyxpriset. Bästa maten fick vi på golfrestaurangen vi spelade golfen på.
Då var dagens lunch intagen och nerstoppad i magsäcken, lab moo.
En underbart god kopia, liknande fru glimt tillverkar, smakmässigt gottigottgott, men något svagare i styrka, men för det så slapp man inte näsans rinnande och dess effekt av okontrollerade svettningar..
Frugan min!
Försökte att intala mig att äta vegetariskt under dessa dagar i LOS, men jag tycker att det är taskigt att ät upp djurens mat, som jag själv ska äta upp senare
(djuren alltså).. ;D ;D
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.