Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han hade manga bra historior att berattaEn kompis från Kalmar om sina lastbilsresor till mellersta östern.
Ja lyssna på Jonny, Tusse och Gert som var 2 andra kalmarkillar som också körde på mellan östern var intressant men nu har jag inte pratat med på cirka 15 årHan hade manga bra historior att beratta
Da kanske Jonny var kompis med Folke i pattaya ,han korde ju ocksa mycket pa Saudi arabien, irak, IranJa lyssna på Jonny, Tusse och Gert som var 2 andra kalmarkillar som också körde på mellan östern var intressant men nu har jag inte pratat med på cirka 15 år
Ja jag tänkte ringa och prata med Folke, den stackarn är nästan blind nu.Da kanske Jonny var kompis med Folke i pattaya ,han korde ju ocksa mycket pa Saudi arabien, irak, Iran
Folke!!Ja jag tänkte ringa och prata med Folke, den stackarn är nästan blind nu.
Folke!!
Är inte det lillkurre? Eller lillkurre2?Ja om det är samma Folke vi menar, han till höger.
![]()
Ja, Folke.Är inte det lillkurre? Eller lillkurre2?
Tänkte väl att det var lillkurre, träffade lillkurre och clion uppe på badtunnan. Inte i den.......Ja, Folke.
Ja det ar han ,Fritz och han var och besokte mig ett par ganger i Khao lakJa om det är samma Folke vi menar, han till höger.
![]()