A
Anonym
Gäst
Nån som har lite aktuella prisuppgifter, vad detta kalas kan gå på ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, 150.000 SKR...i Falsterbo"matteisurin " sa:Nån som har lite aktuella prisuppgifter, vad detta kalas kan gå på ?
"Sir One " sa:Jodå, 150.000 SKR...i Falsterbo![]()

Förstår inte riktigt 500bht Gostar väl mer att transportera grejerna."Jonas " sa:Första vi gick till ville ha 5000 baht det tyckte svärföräldrar och kompis var dyrt, sen fick vi borrat för 500 baht det tyckte dom var normal pris. Var inget prat om olika pris beroende på hur djupt dom borrade på tills vi hade rent klart vatten.
Men Jonas nu kommer du med något nytt ang priser 20 bht för en tuk tuk."Jonas " sa:Det var vad dom tyckte och vad jag betala. Utrustning? Jag behåller väl inget han tar ju med sig borret etc. När han är klar, en halv dags jobb. Transport ja dom kom med utrustningen på en thuk thuk lastbil transporten kanske kostade 20 baht.
Det var priset för själva borrningen alltså.
Du pratar om en tuk tuk lasbil den kostar i ny in köp 200 tusen bara i inköp, Men gratulera dig att bo på sådant billigt ställe."Jonas " sa:Men man kan ju betala 5000 baht borrarn kommer bli överlycklig han får nästan en månadslön för en halv dags jobb.
Jag får thuk thuk att köra hem saker jag inhandlat i lomsak för 20 baht varför skulle detta vara dyrare.
Nu var det borrarens egen thuk thuk så transportkostnaden var väl bränslekostnaden.
500 baht det är nästan 2 dagslöner för en i den branschen.