Bilder från vårt Thailand.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
Vi alla här har ju väldigt olika förutsättningar när vi kommer till Thailand.
Det skulle vara roligt om vi alla tillsammans kan visa hur vi har det där vi som är där på semester eller vi dom bor där året om eller vi som bor där säsong.

Detta kan ju bli en väldigt blandad bildtråd med våra bästa eller värsta bilder :).

Gräv lite nu i era arkiv för det gör ju absolut ingenting om bilderna är både 10-20 år. Alla bilder är välkomna för jag tycker det är intressant att se hur mycket som har förändrats där under åren.

Denna bilden är tagen i kamala juli 2013.

image.webp

Snyggt där!! Inte många som har fått den stora äran att peta näsan på Tom Cruise, han tackade säkert för hjälpen. ;)

Lite lurig måste man få va....

Ser nåt där nere!

Tidig morgon nånstans....

Kisse kisse, komsi komsi!

Mycket katter blir det!

Att använda händerna när man ror är överskattat

Den sista bilden blir aldrig lika vacker som dom andra...

Berra, -jo, jag såg att han hade något som hängde dinglade under näsan, det ser ju inte bra ut inför alla kameror... som polare får man ju ställa upp och pilla bort det...

IMG_0588.webp

IMG_2809.webp

IMG_2772.webp

IMG_2552.webp

Några självpoträtt från olika epoker i Thailand
1. Första gången på Thailändsk mark, Bangthao beach Phuket.
2. Första gången i Pattaya, regnade lite då, Soi Beukaw.
3. Skogsmulle, när jag bodde uppe bland risfälten lite olyxigare tillvaro.
4. Sist jag var hemma, tjejens unge lär sig simma.
5. Min tjej och styvmor får man väl kalla det, med andra ord farsans kärring. Färjan från Kho Chang.
Är självpoträtt från dom 4 epoker jag gått igenom i Thailand

uploadfromtaptalk1396611277728.webp

uploadfromtaptalk1396611402135.webp

uploadfromtaptalk1396611474984.webp

uploadfromtaptalk1396611552681.webp

uploadfromtaptalk1396611658571.webp

26 så lite yngre jag är 39, men hon är som 35 och jag som 20 till sättet ;)

Mina olika boenden i Thailand.
1. Min första lgnht i Pattaya.
2. Mitt hem bland risfälten övervåningen hade jag och frugan här bodde jag 2 år.
3. Huset som aldrig blev klart, såhär såg det ut när jag stoppade bygget och lämnade risfälten.
4. Min 2dra lgnht i Pattaya som jag flytta till när ja lämnade risfälten.
5. 1sta huset i Pattaya/Pratumnak.
6. Och huset jag bor i nu i Pattaya och förhoppningsvis blir jag kvar här ett tag ingen mer flytt nu på några år helst.

uploadfromtaptalk1396614078278.webp

uploadfromtaptalk1396614144469.webp

uploadfromtaptalk1396614258531.webp

uploadfromtaptalk1396614339355.webp

uploadfromtaptalk1396614419620.webp

uploadfromtaptalk1396614571657.webp

Roligt att se bilderna Jonas. Jag lovar att komma med bidrag när vi har varit nere i sommar, bl a på vårt nya hus bland risfälten som förhoppningsvis blir färdigt i tid. Enligt frugan ser det lovande ut. :)

"Jonas " sa:
Lite nyfiken bson hur gammal är din tjej?

Min e 46 å jag 48, hon e som 15 och jag som 16 ;D ;D

Fråga för det var lite svårt att se på bilden här å jag tyckte hon såg äldre ut men jag hade för mig att hon va 20 nåt.
Känns det lika bra med tjejen som med huset?

Kanske fel att säga att hon är som 35 men vir är jämngamla till sättet så jag är 26 ;) 35 årig thai sitter väl hemma och tar hand om barnbarnen ;)

Tjejen är den roligaste thai jag träffat har kul och trivs ihop hela tiden än sålänge. Var la lite jobbigare i början då jag var lite mistänksam mot allt och alla här nere efter uppbrottet med exet, men har blivit bättre och dom 2 sista ledigheterna ihop har varit kanon.
Exet var rätt tråkig, gnälla och sitta hemma och sura var mer hennes grej tills hon träffa sina nya polare då ville hon dra iväg på äventyr och ha sköj dock utan mig.
Denna tjejen hänger med på äventyr sitter aldrig hemma och surar vi har sköj ihop, hon har försökt leka tysta leken nån gång höll nån sekund när ja härma henne brast hon ut i asflabb what do you to me tirak.
Gillar hennes blandning av Svenska, Thai och Eng när hon skriver till mig.
"Tjena to tilak hur ar laget haha my dakling", slutar med att hon kallar mig apröv (dakling=apröv på thai) hon brukar kalla mig dakling istället för darling, sen you monkey också pekar hon på rumpan och asflabbar, en frisk fläkt total motsats till exet.

"Jonas " sa:
Tjejen är den roligaste thai jag träffat har kul och trivs ihop hela tiden än sålänge. Var la lite jobbigare i början då jag var lite mistänksam mot allt och alla här nere efter uppbrottet med exet, men har blivit bättre och dom 2 sista ledigheterna ihop har varit kanon.
Exet var rätt tråkig, gnälla och sitta hemma och sura var mer hennes grej tills hon träffa sina nya polare då ville hon dra iväg på äventyr och ha sköj dock utan mig.
Denna tjejen hänger med på äventyr sitter aldrig hemma och surar vi har sköj ihop, hon har försökt leka tysta leken nån gång höll nån sekund när ja härma henne brast hon ut i asflabb what do you to me tirak.
Gillar hennes blandning av Svenska, Thai och Eng när hon skriver till mig.
"Tjena to tilak hur ar laget haha my dakling", slutar med att hon kallar mig apröv (dakling=apröv på thai) hon brukar kalla mig dakling istället för darling, sen you monkey också pekar hon på rumpan och asflabbar, en frisk fläkt total motsats till exet.

Hahaha, visst e de gott när man hittar rätt :thumbsup:
Kommunikation är superviktigt, mycket viktigare än utseende mm. Och har man bra kommunikation brukar sexet vara bra också ;)
Och har man kul ihop och sexet funkar så kommer känslorna, dom riktiga...

Skulle inte byta ut min gamla kärring mot nåt, hon är helt underbar och aldrig sur, hon bara ler och fnittrar, lite småbarnslig också vilket jag gillar. Finns inget bättre än att vakna varje morgon till hennes fnitter och så ska hon kramas, man kliver alltid ur bingen med ett leende :D

Grattis då Jonas och välkommen till klubben för oss som vet hur man väljer brudar ;) ;D ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp