PanPan
Forumveteran
Ok, dina sanningar ger jag inte alltid mycket för och tror du överdriver, du möter 1 men ser 10.Hej
När jag besöker platser som främst riktar sig till falanger som Nutty Park och Soi Samphan i Udon Thani, barområdena i Pattaya och andra kända turistorter o.s.v ser jag i princip alltid falanger med vad som åtminstone ser ut som guld på sig.
Jag har ju genom åren funderat lite på detta, i vissa fall tror jag att det är flickvännen som t.ex har övertalat sin falang att bära en stor amulett av guld eftersom det enligt Thailändsk tradition är ett tecken på status och välstånd. Sen tror jag att en del falanger tror att bära guld på sig ska göra dom attraktivare i konkurrensen om tjejerna, men oavsett vad skälet är så ökar nog risken för att råka illa ut avsevärt.
Mvh isan lover
Självklart har jag sett det men med folk och turistmängd i % väldigt få och ingen vardagssyn.
Thaikvinnor som skyltar dock ser jag % fler som gifta med farang.
Frugan skyltar dock med inget, vi är helt guldlösa på oss nu förtiden, inte ens litet halsband på oss för show.
Har haft en gång i tiden men försvunnit i tanken och ingen av oss tar på guld när går ut.
Dock har man ju sett överdrivet men då thaikärringarna inte männen.
Har inte mycket till övers för såna skyltdockor, lika lite som plastikopererade.