Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag har hört talas om att det finns ganska fina badmöjligheter i Isaan, bl a Ubol Rat dammen. Har ni några fler tips på var man kan få svalka i hettan?
Det var jag som la upp några bilder därifrån för ganska länge sedan. Jag håller med @Birger om att det är fint där. Dock är det en nationalpark med farangpriser.
Det var jag som la upp några bilder därifrån för ganska länge sedan. Jag håller med @Birger om att det är fint där. Dock är det en nationalpark med farangpriser.
Inte nödvändigtvis farangpriser, jag spelar lite slagrörd och släpper lös min talföra styvdotter på dom, ett redigt fruntimmer med en svada som får en kulspruta att låta lågmäld och efter tjugo minuter får jag gå in gratis.....
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.