Att hamna i helvetet

• Trådstartare Trådstartare Anonym
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Att hamna i [¤#@@¤%]

"Shaowpanyaa " sa:
Här är några gamla värmeskadade bilder från ett litet besök i [¤#@@¤%]. ;D
Templet ligger i Supanburi (จังหวัดสุพรรณบุรี) och dit brukar jag verkligen rekommendera att folk ska dra. :nod:

Shaowpanyaa
Någon som vet mer om detta ?
jag har inte sett detta själv, men tror att detta kan vara en plats vissa kommer till
även om dom inte själv tror det ;D ;D ;D

"magnusjansson " sa:
Någon som vet mer om detta ?
jag har inte sett detta själv, men tror att detta kan vara en plats vissa kommer till
även om dom inte själv tror det ;D ;D ;D

Med tanke på din avatar, kan man tro att du redan är där ;D ;D ;D

Insayt

ja troligen är många av oss här avatar- er!!

yxan är nergrävd

karma kommer insayt

"magnusjansson " sa:
ja troligen är många av oss här avatar- er!!

yxan är nergrävd

karma kommer insayt

hee...magnusjansson, som jag sa innan, du är en lurig, smart filur med underfundiga saker och det gillar jag, har aldrigt haft något emot dig. Man får verkligen tänka efter innan man svarar dig och det gör ju att man får sätta igång de små grå ;D ;D

Tack magnusjansson, no hard feelings här inte ;D ;D

Insayt :wai:

detta är verkligen något jag vill se,
jag ska försöka hitta något av dessa tempel nästa gång,
jag ska leta i din tråd till dom andra bilderna du lagt upp

mvh
vinnarhålet

jag kommer nästa gång,j
ska bli otroligt intressant !

kanon

"MacArthur " sa:
[OFF TOPIC]

He he he!
Det var faktiskt medvetet vad gäller Unix.
Tänkte att det finns väl inte så många av våra medlemmar som sitter med Unix-burkar hemma.
Tänkte inte på att Linux faller under Unix, och att det därmed finns risk att några av våra medlemmar (galningar! ;) ) omfattas av den utelämnade infon om Gimp.

Gimp är suveränt med tanke på att det är gratis och kan nästan allt som Photoshop kan. Photoshop CS2 kostar 9000:- i svensk version (Photoshop Elements kostar ca. 950:-).

/MacArthur

Hej !
det finns ett annat emenent program som heter Picasa 3 från Googel, gratis och du kan lätt redigera dina bilder, och lägga dom i mappar, och dela med dig till dom du vill.
Fordrar ett konto i Googel. Fördelen är att du kan öppna dina bilder, från vilken dator som helst.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp